هزینه نصب کرکره برقی – اجرت نصب درب کرکره ای اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
جک فادینی – نصب جک درب بازکن فادینی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

بزرگترین مجموعه جک پارکینگ – نصب جک درب اتوماتیک

برای درب هایی که تردد آنها در روز بالاتر است مانند مجتمع ها و پارکینگ های بزرگ از جک های پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید زیرا تردد این جک ها نامحدود است و در اثر بازو بسته شدن مکرر داغ نمی کند و خراب نمیشود،البته قیمت این نوع جک ها بسیار گرانتر است. نوع دیگر جک های درب پارکینگ الکترومکانیک هستند که عمدتا از این جک ها برای تردد های متوسط حدود ۳۰ مرتبه در روز استفاده میشود، این جک پارکینگی در قدرت های مختلفی تولید میشود و کیفیت آنها نیز متفاوت است. برندهای ایرانی در زمینه جک پارکینگ بسیار خوب عمل کرده اند و محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده اند، برندهایی مانند سیماران، یال، میلان، که خدمات پس از فروش مناسبی هم دارند. هر چقدر میزان تردد در ساختمانها زیاد باشد می بایست از جک درب پارکینگ بهتر و قوی تری استفاده نمود.ساختمانی با حداکثر ۲۰ یا ۳۰ واحد تردد خودرو می تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بسیار بالا سیستمهای هیدرولیکی پیشنهاد می شوند.

دربهای لولایی انواع مختلفی دارند که از جنس و متریال های گوناگون ساخته می شوند.اما برای اتوماتیک کردن دربهای لولایی چند عامل مهم وجود دارد تا بتوان بهترین جک پارکینگی را انتخاب کرد.شرکت نوین گیت سعی کرده با چند توصیه ی ساده به شما در انتخاب بهترین جک پارکینگی مشاوره دهد.

 

بزرگترین مجموعه جک پارکینگ

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ تهران را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگ با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707