جک پارکینگی در نیاوران تهران – نصب جک درب اتوماتیک در نیاوران تهران
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
جک پارکینگی در شهرک غرب تهران – نصب جک درب اتوماتیک در شهرک غرب تهران
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

جک پارکینگی در تجریش تهران – نصب جک درب اتوماتیک در تجریش تهران

امروزه برند های مختلفی در زمینه تولید درب های اتوماتیک فعالیت می کنند. از برترین برند های وارداتی می توان به : جک پارکینگ زومر، پروتکو، وی تو، لایف و بی اف تی و از برندهای برتر داخلی می توان به : جک سیماران، سوزوکی، لنسر و یوتاب اشاره کرد.

جک پارکینگ  فراز ۴N محصول جدید  سیماران تجریش تهران است که ظاهری شبیه به جک NICE ایتالیا دارد.جک فراز ۴N با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار کرده و قدرت موتور آن ۲۸۰w است و برای هر لنگه درب با طول ۲/۸۰ متر و وزن ۲۸۰ کیلو مناسب است.حداکثر زاویه بازشونده این جک بازویی ۱۲۰ درجه است و شفت آن به صورت پیستونی است.این جک بازویی اتوماتیک برای درب های تک لنگه هم مناسب میباشد.

 

جک برقی پارکینگ تجریش تهران

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ نجف آباد را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *