جک برقی ریموت کنترل دار: نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
جک پارکینگی برای درب های تک لنگه
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

جک پارکینگی در فرمانیه تهران – نصب جک درب اتوماتیک در فرمانیه تهران و حومه

جک پارکینگی که از آن با نام های جک برقی، جک درب اتوماتیک نیز نام برده می شود ، یکی از مهم ترین تجهیزات ساختمانی با قیمت های مختلف ، توسط برندهایی از جمله جک پارکینگی سیماران ، جک پارکینگ یال ، جک پارکینگ میلان ، جک پارکینگی برقی سوزوکی از خانواده جک پارکینگ ایرانی و همچنین جک سوپر لایف ، جک فلای fly و …به عنوان جک پارکینگی خارجی در بازار عرضه شده است.

این جک درب پارکینگ  بسیار شبیه به جک درب پارکینگ بلانکو اسپانیا میباشد. موفقیت کمپانی بلانکو در زمینه تولید سیستم های درب اتوماتیک باعث شد تا جک درب پارکینگ والنسیا با الگو قرار دادن طراحی این محصول از لحاظ ظاهری و فنی بتواند محصولی موفق از دید مشتریان به بازار ارایه کند. این جک درب اتوماتیک فرمانیه تهران با رعایت استاندارد جهانی که باعث مقاومت بدنه این محصول در برابر گرد و غبار و رطوبت می شود قابلیت نصب در تمامی مناطق حتی با شرایط آب و هوایی سخت را دارد. تولید بی نظیر قطعات جک درب پارکینگ والنسیا از مزیت های این محصول است.

 

جک برقی پارکینگ فرمانیه تهران

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ فرمانیه تهران را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *