قیمت موتور ساید کرکره اتوماتیک تیونی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور ساید اسمارت با بک آپ DC
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور ساید بارزانته AC

امروزه می توان گفت که یکی از برترین شرکت های تولید کننده محصولات کنترل تردد و کرکره برقی شرکت بارزانته می باشد. در واقع بارزانته موفق شد رفته رفته با جمع کردن تیم تحقیق و توسعه قدرتمند خود و البته تجربه ی گرانبهایی که در طول سال های متمادی کسب کرده است نام خود را در سطح جهان جا بیاندازد. حال موتور ساید بارزانته نیز یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت می باشد که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن از لحاظ فنی بپردازیم و البته با این محصول بیش از پیش آشنا شویم. البته قبل از آشنایی بیش تر با موتور ساید بارزانته بد نیست که با کاربرد کلی موتور های ساید آشنا شویم. در واقع موتور های ساید به عنوان یکی از محصولاتی که در زمینه کرکره برقی تولید می شوند برای بالانس بودن و افزایش عمر مفید کرکره برقی کاربرد دارند و اغلب در مجتمع های مسکونی، درب های پارکینگ بزرگ و مکان های عمومی کاربرد دارند.

مشخصات فنی موتور ساید بارزانته AC

در ابتدا باید اشاره داشت که موتور ساید بارزانته در مدل ۲۲۰ ولت خود در سه نوع تولید شده است. در واقع این سه نوع را می توان با توجه به جنس مواد بکار رفته یا قدرت موتور دسته بندی شده دانست. امروزه این موتور کرکره برقی در مقیاس AC خود شامل موارد زیر می باشد:

  • موتور ساید بارزانته ۳۰۰ کیلو AC
  • موتور ساید بارزانته ۶۰۰ کیلو AC
  • موتور ساید بارزانته ۸۰۰ کیلو AC
  • موتور ساید بارازانته مسی ۳۰۰ کیلو AC

حال خوب است که اشاره ای به موتور کرکره برقی با سیم پیچ مسی هم داشته باشیم. در واقع مس و آلومینیوم دو فلز با رسانایی گرمایی بالا به حساب می آیند که بیش تر در ساخت سیم و کابل مورد استفاده قرار می گیرند. بطور کلی مزیت موتور ساید مسی امکان استفاده آن در محلهای با تردد بالا است چرا که گرم نشدن موتور بعد از کارکرد متوالی را به همراه دارد و البته نسبت به سیم پیچ های آلومینیومی ارزان تر در نظر گرفته شدند. البته این مهم نیز قابل اشاره می باشد که قیمت موتور ساید بارزانته AC نسبت به کیفیت آن کاملا منطقی تعیین شده است.

 

موتور ساید بارزانته AC

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *