نصب انواع راهبند اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نصب کرکره برقی هوشمند
کرکره برقی هوشمند – نصب کرکره برقی هوشمند
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نمایش همه

انواع دزدگیر اماکن – نصب انواع دزدگیر منزل و مغازه

انواع دزدگیر اماکن

انواع دزدگیر اماکن از دزدگیر منزل تا دزدگیر مغازه و دزدگیر های سخنگو، دزدگیر آژیر دار، دزدگیر سیم کارتی، دزدگیر بی سیم و … از انواع دزدگیر های اماکن هستند که در مجموعه ایمن صنعت انواع مدل ها و برند ها قابل نصب هستند. کافیست با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید. برای نصب دزدگیر اماکن برروی لینک کلیک کنید.

دزدگیر اماکن انواع مختلفی جهت نصب دارد و نصب دزدگیر اماکن با نازلترین قیمت، تخصص مجموعه ایمن صنعت می باشد. دزدگیر اماکن انواع و مدل های مختلفی دارد. دزدگیر اماکن وسیله ایست برای اعلام سرقت از اماکن شما که حتی بدون کابل هم قابل نصب است. انواع و مدل های مختلفی از دزدگیر اماکن در بازار موجود است، اما درکل ساختار همه آن ها شبیه به هم می باشد.

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن به عنوان یکی از مهمترین محصولات حفاظتی در ساختمان کارکرد بسیار ساده ای دارد و با تشخیص تردد های غیر مجاز، با اعلام آن شما را آگاه می کند. این اعلام می تواند به صورت آژیر بلند و همگانی باشد، به علاوه اینکه می تواند با استفاده از دستگاه تلفن کننده به گوشی تلفن شما خبر دهد. این مجموعه می تواند چند رله خروجی آزاد را هم در اختیار شما بگذارد تا با اتصال آن به سیستم روشنایی یا گرمایش منزل، از راه دور هم آن ها را فعال یا غیر فعال کنید.

انواع دزدگیر اماکن :

  • دزدگیر اماکن سخنگو
  • دزدگیر اماکن سیم کارتی
  • دزدگیر اماکن آژیری
  • دزدگیر اماکن بی سیم

انواع دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن آژیری :

ساده ترین و ابتدایی ترین نوع سیستم امنیتی از نظر امکانات ، دزدگیر اماکن آیژی است که در حال حاضر نیز در بازار سیستم های حفاظتی وجود دارد. نحوه عملکرد این دستگاه، تشخیص حرکت از طریق سنسور ها، فرمان به پنل مرکزی و به صدا در آمدن آژیر و در برخی مدل ها تماس با شماره تلفن های ضروری از طریق شماره گیر اتوماتیک و پخش صدای آژیر است.

دزدگیر اماکن سخنگو :

دزدگیر های اماکن سخنگو از مرسوم ترین نوع دزدگیر اماکن هستند که در محیط های تجاری و مسکونی قابل استفاده میباشند. علاوه بر امکانات دزدگیر اماکن آژیری، قابلیت ضبط پیام صوتی و برقراری تماس اتوماتیک با شماره های از پیش تعیین شده را دارد. از معایب سیستم های اعلام سرقت آژیری و سخنگو امکان قطع خط تلفن توسط سارقین و عدم ارتباط تلفنی با مالکین است ولی کماکان به دلیل افزایش قیمت کالاهای دیجیتال در بازار این سیستم ها سهمی از فروش بازار سیستم های حفاظتی را به خود اختصاص داده اند.

دزدگیر اماکن سیم کارتی :

دزدگیرهای سیم کارتی از کامل ترین نسل دزدگیرهای اماکن هستند. این نوع دزدگیرها علاوه بر اعلام سرقت، امکانات کاربردی دیگری دارند. همانطور که از نام این نوع دزدگیر ها پیداست تماس با صاحب خانه به صورت بی سیم و بوسیله سیم کارت برقرار میشود. همچنین برای محیط هایی که خط تلفن ندارند استفاده از این سیستمها ضروری است. اگر قصد خرید دزدگیر اماکن سیم کارتی را دارید، دزدگیر اماکن PG+ بهترین گزینه برای خرید است.

این دزدگیرها ۲۰ حافظه بوده یعنی می توان به تعداد ۲۰ خط تلفن برایش تعریف کرد. سیستم های PG+ سخنگو هستند به این صورت که می توانید صدای ضبط شده خود را داخل دستگاه تعریف کنید بنابراین به هنگام تماس تلفنی صدای ضبط شده شما پخش خواهد شد. این دزدگیر ها به خطوط Line نیز قابلیت اتصال دارند. نصب کرکره برقی، نصب راه بند، نصب درب ریلی، نصب جک درب و نصب دوربین مداربسته از دیگر خدماتی است که به شما ارائه می دهیم.

دزدگیر اماکن بی سیم :

استفاده از چشمی های بی سیم به دلیل سهولت اجرای فرآیند نصب دزدگیر های اماکن با استقبال خوبی همراه شده است. حذف سیم کشی و هزینه های آن و همچنین نمای ظاهری زیبا از مزیت های استفاده از چشمی بیسیم است. چشم بی سیم بصورت وایرلس با دستگاه کد میشود و ارتباط بی سیم را با دزدگیر برقرار میکند. فرکانس کاری اغلب چشم های بی سیم ۳۱۵ و یا ۴۳۳ مگاهرتز میباشد. دزدگیر اماکن تجهیزات بسیاری دارد که هر کدام در کاربردهای مخصوص به خود مورد استفاده قرار میگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *