سرویس جک درب ریموت کنترلی درب پارکینگ
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
منظور از ریل کرکره برقی درب پارکینگ چیست؟
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
نمایش همه

جک برقی پارکینگ با برق اضطراری

جک های برقی  از اجزای گوناگون است. این اجزا عبارتند از: دوعدد بازو که بر روی درب نصب می گردد مرکز کنترل، چراغ های آلارم یا هشدار، قطعات فلزی، چشمی و ریموت کنترل ویژگی و مزیت هایی که در مورد جک های برقی وجود داردکه باید در نظر داشته باشید آنست که جک برقی در درب اتوماتیک وظیفه باز نمودن در را به صورت اتوماتیک به انجام می رساند. جک برقی به کمک چشم هایی که در آن پیاده کار گذاری شده است زمانی که درب در حال باز و بسته شدن است اگر مانعی وجود داشته باشد آن را تشخیص می دهد و از برخورد در به مانع جلوگیری می نماید. نکته ی دیگر این است که جک برقی به واسط انرژی الکتریکی و برق کار می کند و در صورت قطعی برق جک برقی از کار می افتد و شما بایستی در را به صورت دستی باز و بسته نمایید به همین علت از جک برقی پارکینگ با برق اضطراری باید استفاده گردد تا با مشکل مواجه نشوید.

جک برقی پارکینگ با برق اضطراری

بررسی مشکلات جک درب برقی

زمانی که جک های درب پارکینگ دچار اختلال یا مشکل میشود باید با نصابان شرکت تماس گرفته و مشکل را بررسی کنید در مرحله اول به سراغ ریموت کنترل رفته و باطری آن را چک کرده و ممکن است باتری ضعیف و یا تمام شده باشد. اگر کمی فنی تر بررسی گردد می توانید مدار ریموت را هم چک کنید تا مطمئن شوید قطعه ای در آن از کار افتده نباشد باشد. مورد بعدش که باید مورد ببرسی قرار گیرد سیم کشی ها و محل اتصال برق مانند پریزها را چک کنید تا مشکلی در آنها نبوده باشد.

برق اضطراری درب اتوماتیکال

جک هیدرولیکی درب پارکینگ اتومات

جک ها در واقع برای اعمال نیرو درب استفاده میشوند انواع جک پارکینگی مناسب برای بازوبسته کردن درب های اتوماتیک – فلزی – پارکینگ – ورودی ساختمان ها در صنایع درب اتوماتیک طراحی و تولید می گردند . جک پارکینگی یک سیستم هیدرولیکی و مکانیکی میباشد که بر روی درب های لولایی نصب می گردد تا امکان باز وبسته شدن درب با به کار گیری از ریموت کنترل فراهم شود.

جک برقی پارکینگ با برق اضطراری یکی از نوآوری‌های مهم در زمینه امنیت خودروهاست. این سیستم، به ویژه در محیط‌های پارکینگ، امکاناتی جهت جلوگیری از سرقت و حفاظت از خودروها فراهم می‌کند.

 جک برقی پارکینگ: راهکاری هوشمند

با ورود جک برقی پارکینگ با برق اضطراری به بازار، تجربه پارک خودروها به یک سطح جدید از هوشمندی و امانت رسیده است. این سیستم با استفاده از فناوری برق اضطراری، امکان پارک سریع و امن را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

فواید جک برقی پارکینگ با برق اضطراری

استفاده از جک برقی پارکینگ با برق اضطراری باعث مزایای بسیاری در حفاظت از خودروها می‌شود. این امکانات شامل:

  • پارک سریع و آسان

    با این سیستم، پارک خودرو به یک فرآیند سریع و آسان تبدیل می‌شود. امکان کنترل دقیق و بدون استرس از جلوی و عقب خودرو، تجربه پارک کاربران را بهبود می‌بخشد.

  • حفاظت در برابر سرقت

    جک برقی پارکینگ با برق اضطراری دارای سیستم‌های حسگری هوشمند است که در صورت حرکت غیرمجاز، اعلام خطر می‌کند و جلوی سرقت از خودروها را می‌گیرد.

  • استفاده از انرژی برق اضطراری

    سیستم اضطراری این جک، از انرژی برق اضطراری برای عملکرد خود استفاده می‌کند. این امکان باعث افزایش کارایی و قابلیت استفاده در هر شرایطی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *