جک درب اتوماتیک فادینی Fadini Nupi 66
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
جک درب پارکینگ ویرا FARO-400
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
نمایش همه

جک درب اتوماتیک پارکینگی والنسیا

جک پارکینگ والنسیا یکی از محصولات اسپانیایی بازار میباشد ، این جک درب پارکینگ به منظور استفاده در منازل مسکونی و محیط های اداری با تردد بالا طراحی شده تا توانایی جابجایی درب های ۶ متری با وزن ۷۰۰ کیلوگرم را داشته باشد ( هر لنگه ۳۵۰ کیلوگرم و عرض ۳ متر ) . جک درب اتوماتیک والنسیا دارای بدنه مقاوم در برابر رطوبت و گرما بوده و در تمامی شرایط اقلیمی قابلیت نصب را دارد ، از همه مهمتر قیمت اقتصادی این جک در رقابت با برند های ایرانی و ایتالیایی بسیار مناسب بوده و برای تمامی اقشار جامعه قابلیت خرید را فراهم ساخته است. کیفیت روز اروپا قیمت مناسب و تردد بسیار بالا در کنار گارنتی شرکتی همه و همه این جک الکترومکانیکی را به عنوان یکی از پرفروشترین برند های بازار تبدیل خواهد کرد.جک درب اتوماتیک پارکینگ والنسیا کپی برداری شده از جک بلانکو اسپانیا می باشد که به دلیل موفقیت بلانکو در سیستم های درب اتوماتیک والنسیا این سیستم قدرتمند را الگوی خود قرار داده و الگوی طراحی خود را از روی این سیستم برداشته است.

جک برقی والنسیا - Valencia جک پارکینگی والنسیا

جک پارکینگی بلانکو BLANCO یکی از برترین تولید کنندگان روز انواع جک های پارکینگی بازویی و ریلی است. این کمپانی در ایران سالهای طولانی است که دارای نمایندگی های متعدد فروش برای انواع محصولات خود میباشد و انواع جک های بازویی و ریلی یکی از محصولات این شرکت اسپانیایی است ، جک پارکینگی بلانکو مدل والنسیا به طور کلی برای اماکن پر تردد مسکونی و تجاری کاربرد دارد. قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا این محصول آن را برای مصارف خانگی به یک انتخاب بسیار خوب تبدیل کرده است.

قفل برقی در بازار برای جک های پارکینگی دارای تنوع زیادی است اما از بهترین مدل ها میتوان به قفل برقی یوتاب ، قفل برقی سیزا ، قفل برقی کاویان  اشاره داشت که در زمان نصب شدن درب بر روی دو لبه درب نصب میشود از جمله مزایا آن میتوان به موارد زیر اشاره داشت .

  • بالا بردن ایمی درب و ساختمان
  • در صورت تصادف اتومبیل با درب پوسته جک شکسته نمیشود
  • عملکرد همزمان قفل برقی با تایم باز و بشته شدن درب
مشخصات کلی محصول
نوع و مدل جک

Valencia

حداکثر توان جابجایی ۴۰۰KG
حداکثر عرض درب ۴ متر
ولتاژ ورودی موتور جک برقی ۲۲۰ ولت
قابلیت نصب (برق اضطراری) ندارد
قابلیت نصب قفل برقی دارد
تعداد کارکرد روزانه ۴۰۰ بار در ۲۴ ساعت
موقعیت های محل نصب مسکونی ، اداری
قابلیت توقف در برابر مانع دارد
قابلیت ترمزگیری ندارد
قابلیت ضد آب و گردوغبار دارد
قابلیت باز شدن بیش از ۹۰ درجه دارد
متعلقات همراه جک دو عدد بازو – یک جفت چشمی – دو عدد ریموت – برد و مدار فرمان – فلاشر – متعلقات نصب
سایر ویژگی ها مناسب انواع کاربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *