جک درب اتوماتیک پارکینگی گیت Automatic Gate
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
جک درب اتوماتیک پارکینگ بازویی لنسر ۴۰۰
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
نمایش همه

جک درب پارکینگ اتوماتیک سهند ۴۰۰

جک پارکینگی سهند ۴۰۰ محصولی ایرانی با قابلیت های فنی بسیار مناسب برای محیط های مسکونی میباشد از نظر شکل ظاهری این جک درب پارکینگ بسیار شبیه مدل های سوزوکی ، سیماران و بسیاری از جک های پارکینگی دیگر میباشد که از موفق ترین پلت فورم جک استفاده شده است. موتور های این جک ۲۲۰ ولت بسیار قدرتمند است که قابلیت جابجایی ۳۵۰ کیلوگرم درب برای هر لنگه و ۲ مترعرض برای هر لنگه را دارد

 ساختار کلی جک سهند برای محیط های مسکونی طراحی شده است که دارای تردد محدود میباشد. نوع عملکرد این جک، موتور کوچکی است که در داخل بازویی جک پارکینگی قرار دارد و قدرت خود را به گیربکس دستگاه منتقل می کند تا با افزودن توان ماردون جک پارکینگی را به حرکت در آورد و در آخر شفت بازویی با سرعت تنظیم شده به عقب و جلو حرکت کند.

جک برقی سهند از کار کرد بسیار خوب در کنار قیمت بسیار مناسب برخوردار است، توان جابجایی هر لنگه درب تا ۳۵۰ کیلوگرم نشان قدرت زیاد این جک دارد، محصولات جک درب پارکینگ سهند دارای ۲۴ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. جک درب پارکینگ  سهند ۴۰۰ دو سرعته می باشد تا کمک قابل توجهی به کم سر و صدایی این محصول بکند. ویژگی تشخیص موانع هم امکانی است که سهند در این محصول خود هم ارائه داده، تا درب سهند ۴۰۰ هم بتواند از برخورد درب به خودرو و سایر اجسام جلوگیری کند.

جک برقی سهند

جک پارکینگی سهند ۴۰۰ از مدار فرمان تایمینگ هوشمند استفاده و طیف وسیعی از تنظیمات گوناگون از جمله کاهش سرعت جک در انتهای مسیر حرکت درب، فرمان دادن مستقیم به قفل برقی، تشخیص برخورد درب با مانع و تنظیمات مجزای زمان باز و بسته شدن در آن وجود دارد. ریموت کنترل موجود در پکیج از نوع کد ثابت ۴۳۳ مگاهرتز می باشد.

جک سهند ۴۰۰ دارای یک فلاشر, با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن ، پیام مرکز فرمان را نشان می دهد .اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی قرار داشته باشد از باز و بسته شدن درب جلوگیری می کند و مانع می شود که درب به خودرو صدمه وارد کند. دارای یک جفت چشمی فتوسل (سیستم مادون قرمز) می باشد که وظیفه فرمان و باز و بسته شدن و توقف جک ها به عهده ی مرکز فرمان است و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگی می باشد.  دو عدد ریموت کنترل که وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می باشد .

جک پارکینگی سهند برای ساختمان های مسکونی با تعداد واحد پایین استفاده می شود. وبه وسیله ی نیروی مکانیکی و چرخ دنده کار می کند برای درب های سبک، باتردد پایین و با عرض کم استفاده می شود. جک پارکینگی الکترومکانیکی سهند از لحاظ امنیت به مانند سیستم های هیدرولیکی بسیار ایمن طراحی شده و در برابر فشار بیرونی بسیار مقاوم است و می توان با یک قفل برقی ساده و کار آمد نفوذ پذیری آن را غیر ممکن و به صفر رساند .

مشخصات کلی محصول
نوع و مدل جک

جک درب پارکینگ سهند ۴۰۰

حداکثر توان جابجایی ۴۰۰ کیلو برای هر لنگه
حداکثر عرض درب ۳ متر برای هر لنگه درب
ولتاژ ورودی موتور جک برقی ۲۲۰ ولت
قابلیت نصب (برق اضطراری) ندارد
قابلیت نصب قفل برقی دارد
تعداد کارکرد روزانه ۳۰۰ بار در ۲۴ ساعت
موقعیت های محل نصب مسکونی ، اداری ، تجاری
قابلیت توقف در برابر مانع دارد
قابلیت ترمزگیری دارد
قابلیت ضد آب و گردوغبار دارد
قابلیت باز شدن بیش از ۹۰ درجه دارد
متعلقات همراه جک ۲ عدد بازوو جک – ۲ عدد ریموت – ۱ عدد فلاشر – برد و مدارفرمان – ۱ جفت چشمی – یراق نصب
سایر ویژگی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *