جک اتوماتیک ریموت دار درب پارکینگی تابا (TSG-9011 (DC
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
جک اتوماتیک درب پارکینگی ریموت دار میلان
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
نمایش همه

جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400

جک درب پارکینگی ریموت دار فلای Fly 400 محصول تازه وارد در بین محصولات جک درب پارکینگ ایرانی می باشد که در همین مدت زمان کم حضور خود در بازار جک های درب اتوماتیک پارکینگ حضور قدرتمندی از خود نشان داره و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

جک فلای FLY را میتوان با نمونه های ایتالیایی همچون V2 Moov ، و جک Titan 400 مقایسه نمود و در بین رقبای ایرانی این جک برقی میتواند رقیب سر سختی برای جک سیماران فراز P4 باشد.

 جک پارکینگی FLY 400

جک پارکینگی درب اتوماتیک Fly 400 از نوع پیستونی می باشد که با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار میکند از توان مصرقی ۳۵۰W و قدرت کشش ۲۸۰۰N بهره میبرد. استاندارد IP44 جک فلای ، آن را مناسب برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی میکند و در محدود درمایی (-۲۰ to +70) میتوان از آن استفاده نمود. سیکل کارکرد جک درب فلای ۴۰۰ ، ۲۰ بار در ساعت می باشد. که این رو میتوان از درب اتوماتیک فلای ۴۰۰ برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا با خیالی آسوده استفاده نمود.

جک برقی فلای ۴۰۰ با کورس عملکرد ۴۰ سانتی متری خود ، که از آن میتوان برای درب های با طول بلند و حتی درب های تک لنگه استفاده نمود، به دلیل شفت بلند جک Fly 400 میتواند دربی را به راحتی تا زاویه ۱۳۰ درجه باز نماید و حتی برای درب های بیرون بازشو را تا زاویه ۱۱۰ درجه باز نماید.

جک FLY 400 به صورت راست و چپ می باشد که جک راست به لنگه سمت راست درب و جک چپ به لنگه سمت چپ درب متصل میشود و حتی جهت راهنمایی و جلوگیری از نصب اشتباه توسط تکنسین نصب روی بدونه بازوهای جک فلای با علامت R و L علامت گذاری شده اند. که در تصویر زیر نیز مشخص می باشد و خلاص کن جک بازویی فلای صورت آلنی می باشد.

جک درب اتوماتیک فلای از برد مدار فرمان تمام دیجیتال بهره میبرد که از تمامی عملکرده های یک سیستم کامل اتوماسیون درب پارکینگ پشیتبانی می کند، مدار فرمان درب پارکینگ فلای دارای ۴۴ پارامتر می باشد که شامل تمامی پارامتر های قابل تنظیم برای عملکرد موتور است. باز کردن درب بصورت تک لنگه، فرکانس گیری از ریموت لرنینگ حتی و ریموت های هاپینگ، خروجی قفل برقی، برنامه ریزی و زمان دهی عملکرد بازویی ها، برنامه ریزی اتوماتیک و …. اشاره نمو.د.

  • ۲ عدد بازوی الکترومکانیکی : یک عدد بازوی چپ و یک عدد بازوی راست
  • ۲ عد دآچار خلاص کن: جهت عملکرد خلاص جک در مواقع قطع برق
  • یک براکت ابتدا و یک جفت انتهای جک: جهت نصب بر روی درب
  • ۲ عدد ریموت کنترل : ریموت کنترل با برد بالا با فرکانس ۴۳۳
  • فلاشر : فلاشر درب اتوماتیک جهت ایمنی بیشتر و اعلام هشدار در هنگام باز و بسته شدن درب عمل میکند.
  • چشمی فتوسل: چشمی درب اتوماتیک که در قسمت بیرونی درب نصب شود و فقط در هنگام بسته شدن درب فعال است، اگر مانعی مانند اتومبیل ارتباط چشمی ها را در بهنگام بسته شدن درب قطع کند، برد کنترل حرکت درب را بدون وقفه معکوس کرده و درب باز می شود.
مشخصات کلی محصول
نوع و مدل جک

جک بازویی فلای FLY 400

حداکثر توان جابجایی ۳۵۰ کیلوگرم برای هر لنگه
حداکثر عرض درب ۳.۵ متر برای هر لنگه
ولتاژ ورودی موتور جک برقی ۲۲۰ ولت
قابلیت نصب (برق اضطراری) ندارد
قابلیت نصب قفل برقی دارد
تعداد کارکرد روزانه ۱۰۰ بار در ۲۴ ساعت
موقعیت های محل نصب مسکونی، اداری، تجاری
قابلیت توقف در برابر مانع دارد
قابلیت ترمزگیری ندارد
قابلیت ضد آب و گردوغبار دارد
قابلیت باز شدن بیش از ۹۰ درجه دارد
متعلقات همراه جک ۲ عدد بازوو جک – ۲ عدد ریموت – ۱ عدد فلاشر – برد و مدارفرمان – ۱ جفت چشمی – یراق نصب
سایر ویژگی ها

جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400 یکی از نوآورانه‌ترین ابداعات در زمینه سیستم‌های اتوماتیک درب‌های پارکینگ می‌باشد. با استفاده از فناوری ریموت دار، این جک قادر است امنیت و کارایی درب‌های پارکینگ را بهبود بخشیده و تجربه پارک کردن را برای کاربران به یک سطح جدید ارتقا دهد.

 

معرفی جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400

جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400 یکی از پیشرفته‌ترین و قابل اعتمادترین جک‌های موجود در بازار است. این سیستم به وسیله یک کنترل ریموتی عالی همراه با قابلیت‌های برتر از جمله ایمنی بالا، عملکرد دقیق و سرعت بالا معروف است.

امکانات برتر این جک

جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400 دارای امکانات بی‌نظیری است که زندگی روزمره کاربران را آسان‌تر کرده و ایمنی را افزایش داده است. از جمله امکانات برجسته این جک می‌توان به:

  • سرعت بالا در باز و بسته شدن درب
  • ساختار مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
  • کنترل ریموتی پیشرفته با دستگاه‌های امنیتی
  • سنسورهای هوشمند برای جلوگیری از برخورد با اشیاء

نحوه نصب و راه‌اندازی

نصب و راه‌اندازی این جک بسیار ساده و کاربرپسند است. با دنبال کردن دقیق دستورالعمل همراه با جک، هر کسی می‌تواند به راحتی این سیستم را نصب کرده و از تمامی امکانات آن بهره‌مند شود. همچنین، جک دارای پشتیبانی آنلاین و خدمات پس از فروش قوی است که اطمینان از عملکرد بهینه آن را فراهم می‌کند.

چرا انتخاب جک ریموت دار اهمیت دارد؟

استفاده از جک درب پارکینگ ریموت دار به دلیل مزایای بسیار زیادی که ارائه می‌دهد، اهمیت دارد. این جک‌ها باعث افزایش امنیت، صرفه‌جویی در زمان و افزایش راحتی کاربران می‌شوند. همچنین، با توجه به فناوری روز و امکانات پیشرفته، این جک‌ها به تجربه پارک کردن یک لذت تازه می‌بخشند.

تجربه کاربری و بازخورد مشتریان

کاربرانی که از جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400 استفاده کرده‌اند، از عملکرد بی‌نقص و بهره‌وری بالای آن تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. بازخوردهای مثبت از سرعت عمل، دقت در کنترل، و قابلیت مقاومت در برابر شرایط نامساعد هوایی، این جک را به یک انتخاب برتر برای درب‌های پارکینگ می‌سازد.

پرسش‌ها و پاسخ‌ها

آیا نصب این جک برای هر درب پارکینگی مناسب است؟

بله، جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400 برای انواع درب‌های پارکینگ مناسب است و با توجه به قابلیت‌های تنظیم، به راحتی قابل نصب بر روی درهای مختلف می‌باشد.

آیا کنترل ریموتی امنیتی دارد؟

بله، کنترل ریموتی این جک دارای فناوری امنیتی پیشرفته است که از هرگونه تلاش برای نفوذ جلوگیری می‌کند. این امکان به کاربران اطمینان از امانت اطلاعات و امنیت درب خود می‌دهد.

آیا جک مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی خاصی است؟

بله، جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400 با ساختار محکم و مقاوم، قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی نامساعد را داراست. این ویژگی باعث افزایش دوام و عمر مفید آن می‌شود.

نتیجه‌گیری

در نهایت، جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400 با ترکیب امکانات برتر، عملکرد قوی، و طراحی مدرن، یک گزینه بی‌نظیر برای افرادی است که به دنبال افزایش امنیت و سهولت در استفاده از درب‌های پارکینگ خود هستند. با توجه به اطلاعات ارائه شده در این مقاله، امیدواریم تمامی سوالات شما درباره این محصول پاسخ داده شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707