جک اتوماتیک درب پارکینگ الکتروپیک مدل سورنا
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
موتور درب ریلی اتوماتیک GiBiDi Minnow 500
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
نمایش همه

جک هیدرولیکی BFT LUX B

جک ایتالیای هیدرولیک مدل LUX B دارای سیستم پمپ هیدرولیک این جک پارکینگی در زمان قطع برق از یک طرف قفل است به این صورت که در زمان باز بودن درب و قطع برق درب هیدرولیک با فشار دست بسته میشود ولی بلعکس آن امکان پذیر نیست .سرعت حرکت درب هیدرولیک BFT در این مدل ۱۷ ثانیه برای یک کورس ۹۰ درجه میباشد .ضریب نفوذ پذیری این نوع جک برقی ۵۷  IP۵۷  که نسبتا بالا ترین مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک میباشد .مقاومت دمایی استاندارد عملیاتی برای این جک اتوماتیک پارکینگ ۵۰+ الی ۲۰- درجه سانتیگراد میباشد .طول این جک هیدرولیک ۱۰۲۵ میلیمتر و کورس ۲۷۰میلیمتری دارد که تا ۱۲۳ درجه درب هیدرولیک را باز میکند .از سری جک های هیدرولیک می باشد که با قدرت و تنوع بالای خود به مصرف کننده آزادی عمل در طراحی و ساخت درب را می دهد . این سری محصول در کاربردهای تجاری و مسکونی با تردد بالا پیشنهاد می گردد.

جک هیدرولیکی BFT LUX B

مشخصات کلی محصول
نوع و مدل جک

جک هیدرولیکی BFT LUX B

حداکثر توان جابجایی ۳۰۰ کیلوگرم
حداکثر عرض درب ۳ متر
ولتاژ ورودی موتور جک برقی ۲۴ ولت
قابلیت نصب (برق اضطراری) دارد
قابلیت نصب قفل برقی دارد
تعداد کارکرد روزانه ۱۰۰۰ بار در ۲۴ ساعت
موقعیت های محل نصب مسکونی ، تجاری،صنعتی
قابلیت توقف در برابر مانع دارد
قابلیت ترمزگیری دارد
قابلیت ضد آب و گردوغبار ندارد
قابلیت باز شدن بیش از ۹۰ درجه دارد
متعلقات همراه جک ۲عدد جک – ۱ عدد ریموت – ۱ عدد فلاشر – مدارفرمان – یک جفت چشم

جک هیدرولیکی BFT LUX B یکی از نوآوری‌های برجسته در دنیای اتوماسیون و امنیت است. این تجهیزات پیشرفته با استفاده از تکنولوژی هیدرولیک، عملکرد بی‌نظیری را در امور مربوط به دروازه‌ها و بواب‌ها فراهم می‌کند. در این مقاله، به بررسی جزئیات فنی و کاربردهای گسترده جک هیدرولیکی BFT LUX B خواهیم پرداخت.

عملکرد جک هیدرولیکی BFT LUX B

جک هیدرولیکی BFT LUX B با استفاده از فناوری هیدرولیک، توانایی ایجاد حرکت صاف و قدرتمند در دروازه‌ها را داراست. این تکنولوژی امکان کنترل دقیق حرکت و سرعت را فراهم می‌کند، که به کاربران امکان کنترل کامل بر روی دروازه یا بوابا را می‌دهد.

کاربردهای اصلی

با توجه به عملکرد بی‌نظیر، جک هیدرولیکی BFT LUX B در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شامل استفاده در دروازه‌های مسکونی، صنعتی و تجاری می‌شود. همچنین، این جک هیدرولیکی مناسب برای سیستم‌های امنیتی پیشرفته نیز می‌باشد.

نحوه نصب و راه‌اندازی

جک هیدرولیکی BFT LUX B با داشتن راهنمای نصب جامع، نصب و راه‌اندازی آسانی دارد. کاربران با دنیای پیچ و مهره‌ها راحتا می‌توانند این تجهیزات را نصب کرده و به سرعت بهره‌مند شوند. اطلاعات دقیق نصب در دفترچه راهنما موجود است.

ویژگی‌های ایمنی

یکی از جوانب مهم جک هیدرولیکی BFT LUX B، ویژگی‌های ایمنی برتر آن است. با تکنولوژی‌های حسگری پیشرفته، این تجهیزات به صورت خودکار تشخیص افراز و نزولات غیرمعمول را انجام داده و در صورت لزوم، حرکت را متوقف می‌کنند.

سوالات متداول

آیا جک هیدرولیکی BFT LUX B قابل استفاده برای دروازه‌های بزرگ است؟

بله، جک هیدرولیکی BFT LUX B با قابلیت حمل بار بالا، برای دروازه‌ها و بوابای بزرگ نیز مناسب است.

آیا نصب این جک هیدرولیکی نیاز به تخصص خاصی دارد؟

خیر، نصب این جک هیدرولیکی به دلیل راهنمای نصب جامع، برای افراد با تجربه متوسط نیز امکان‌پذیر است.

آیا این تجهیزات قابلیت اتصال به سیستم‌های هوشمند را دارند؟

بله، جک هیدرولیکی BFT LUX B از قابلیت اتصال به سیستم‌های هوشمند جهت کنترل از راه دور پشتیبانی می‌کند.

نتیجه‌گیری

جک هیدرولیکی BFT LUX B با عملکرد برتر و ویژگی‌های هوشمندانه، یک گزینه ایده‌آل برای اتوماسیون و امنیت در دروازه‌ها و بواباها است. این تجهیزات با توجه به نصب آسان، ایمنی بالا و کارایی فوق‌العاده، تا حد زیادی نیازهای مختلف کاربران را برطرف می‌سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707