خریدن جک بازویی برای لنگه های درب ورودی – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
اهمیت شناخت جک های درب ماشینی – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

خرید جک درب پارکینگ و متعلقات – نصب جک درب اتوماتیک

یکی از از اصلی ترین هزینه های شما خرید جک درب مناسب با توجه به عرض درب ، وزن درب و تعداد تردد خودرو می باشد. نکته ای که باید در در اینجا به آن اشاره کنیم هیچ پکیج جک پارکینگی شامل سیم و کابل و قفل برقی نیست است و در صورت نیاز به این موارد باید جداگانه خریداری شوند.

 

خرید قفل برقی

گیربکس جک های پارکینگی امروزی به صورتی می باشد که دارای ترمز میباشند و زمانی که در بسته شد گیربکس قفل می شود و دیگر در باز نمی شود.

ولی اگر با استفاده از دیلم و یا با فشار زیاد دست  به درب  نیرو وارد شود بازوی جک شما و یا پلیت پشت آن آسیب میبیند و در اندکی باز میشود یک نفر بتواند از میان آن وارد شود.

با استفاده از از قفل برقی برای جک پارکینگی این مشکل برطرف می شود و علاوه بر بالا بردن ایمنی پارکینگ خود، جلوی  آسیب دیدن جک پارکینگ مکانیزه خواهید گرفت.

نصب قفل برقی نیاز به فشردن دکمه مجزا برای باز شدن قفل نیست و خود مدار فرمان جک درب پارکینگ ابتدا به قفل برقی  فرمان می دهد و پس از باز شدن قفل، درب شروع به باز شدن می کند.

نکته: قفل برقی برای درب ریلی قابل نصب نیست

 

خرید ریموت کنترل اضافه

تمام سیستم های جک پارکینگی به صورت نرمال با دو عدد ریموت کنترل ارائه می شود. پس اگر شما نیاز تعداد بیشتر ریموت باید به صورت جداگانه خریداری شود.

قیمت ریموت اضافه برای جک های ایرانی حدود … هزار تومان و قیمت ریموت اضافه برای جک های خارجی حدود … هزار تومان می باشد.

اگر شما  تعداد ریموت کنترل زیادی برای یک جک ایتالیایی نیاز دارید  و هزینه ریموت ایتالیایی برای شما زیاد است ، شما میتوانید با خرید یک مدار گیرنده ریموت ایرانی که در حدود … هزار تومان قیمت دارد، از ریموت های ایرانی ، بر روی جک ایتالیایی استفاده کنید.

 

خرید سیم و کابل برای جک پارکینگ

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید مدار  فرمان جک پارکینگ بر روی دیوار نصب میشود  و لازم است از فلاشر،  از جک بازویی سمت چپ و سمت راست،  از چشمی (فتوسل) سمت چپ و سمت راست کابل های مناسب به مدار فرمان کشیده شود.

همچنین ممکن است برق ۲۲۰ ولت شما جهت تغذیه مدار فرمان  خیلی نزدیک نباشد نیاز به متراژ زیاد سیم و کابل برای برق ورودی مدار نیز داشته با شید.

توجه داشته باشید جک پارکینگی در جعبه خود سیم و کابل ندارد و در صورت نیاز به خرید آن به صورت تقریبی در حدود … هزار تومان باید هزینه شود.

نکته: اگر جک ریلی خریداری کنید فقط سیم کشی فتوسل و فلاشر انجام می شود و مقدار کابل و کابل کشی به مراتب کمتر از جک های بازویی می باشد.

 

نصب جک درب پارکینگ

نصب جک درب پارکینگ در حدود ۷۰۰ هزار تومان هزینه دارد. هزینه شامل ایاب-ذهاب ، موارد مصرفی مانندالکترود و سنگ فرز و نصب می باشد.

نکته‌ای که باید به آن اشاره نمود هزینه نصب شامل ایاب ذهاب نیز می باشد و اگر نیاز به هزینه ایاب ذهاب جداگانه باشد، باید قبل از نصب به شما اعلام شود.

بعضی برخی مشتریان به ما می گویند یکی از فروشگاه ها نصب را به قیمت بسیار پایین تر انجام می دهد،  توجه داشته باشید که یک تکنسین متخصص و دارای تجربه کار بالا به هیچ عنوان با هزینه های کمتر از این حاضر به نصب جک پارکینگ نیست. (زیرا حدود … تومان از ایمن مبلغ صرف خرید اقلام مصرفی مانند الکترود جوشکاری ، سنگ برش و… می شود).

ولی متاسفانه بعضی از همکاران ما ، دوره های آموزشی برگزار می کند و یک نفر که از نظر تئوری آموزش دیده است  و تجربه عملی بسیار پایینی دارد را به عنوان نصاب  جهت نصب جک درب پارکینگ اعزام می کنند،  که علاوه بر  جوشکاری و نصب غیر استاندارد و از بین بردن گارانتی جک شما گاهی صدمات جبران‌ناپذیری را نیز به ساختمان وارد می کنند.

در یک مورد نصاب های کم تجربه برای کنده کاری دیوار،  پودر بتونی ستون های اصلی ساختمان در دو سمت را خالی کرده بودند و میلگردهای شناژ داخل آن را برش داده بودند تا جک در آن فضا قابل نصب باشد و ساختمان نوساز به شدت نشت کرد و مدتی دچار ریزش شد.

 

نصب قفل برقی

مجموعه ایمن صنعت اگر به همراه جک قفل برقی نصب کند هزینه ای مجزا دریافت نمی کند. ولی سایر فروشگاه های معمولاً  … تومان مجزا جهت نصب قفل برقی دریافت می کنند. نصب قفل برقی و رگلاژ  تنظیمات تایمینگ آن جهت بسته شدن درست درب کاری بسیار تخصصی و زمان‌بر است.

 

کابل کشی درب

معمولاً ساختمان های نوساز در حین عملیات ساختمان سازی کابل کشی شده اند. ولی اگر برای یک ساختمان قدیمی که قبلاً جک نداشته و برای اولین بار است که تصمیم به نصب جک گرفته‌اید نیاز به کابل کشی دارد. مجموعه ایمن صنعت در راستای ارائه بهترین سرویس ها به مشتریان گرامی، هزینه مجزا جهت کابل کشی دریافت نمی کنند. ولی سایر فروشگاه ها معمولاً مبلغ … هزار تومان هزینه جداگانه جهت کابل کشی درب از شما دریافت می کنند.

 

سایر هزینه ها مانند کنده کاری و موارد مصرفی

درنصب جک درب پارکینگ یکسری هزینه موارد مصرفی مانند الکترود جوشکاری،  سنگ فرز و گرانیت بر ،  میلگرد، قوطی و ناودانی محکم کنند پلیت جک درون  دیوار وجود دارد، که در حدود  … هزار تومان قیمت تمام شده کار را بالاتر می برد. بعضی از فروشگاه ها این هزینه را جداگانه به فاکتور اضافه می کنند ولی ایمن صنعت این هزینه ها را در اجرت نصب در نظر گرفته است و مجزا فاکتور نمی کند. همچنین طبق عرف اکثر فروشگاه ها در صورت نیاز به کنده کاری دیوار برای هر سمت … هزار تومان دریافت می کنند.

جک پارکینگ شرکت یال از جمله بهترین جک های پارکینگ بازار است که قدرت وکیفیت بالایی دارد.موتور جک پارکینگ یال توان کشش ۳۵۰ کیلوگرم  برای هر لنگه درب تا ۲ متر دارد.به علت افقی بودن موتور ان نیاز به کنده کاری کمتری برای نصب دارد همچنین این جک پارکینگی از مدار قدرتمند و با کیفیتی بهره میبرد.گارانتی جک پارکینگ یال ۳ سال است و یک سال نیز کارانتی تعویض دارد.

 

خرید جک درب پارکینگ و متعلقات

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ تهران را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک خرید جک درب پارکینگ و متعلقات با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707