جک درب پارکینگ ارزان – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
جک برقی ریموت کنترل دار: نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

جک پارکینگی در بلوار فردوس تهران – نصب جک درب اتوماتیک

چرا اهمیت نوع وابعاد درب از وزن بیشتر است؟ از آنجایی که درب های پارکینگ روز به روز با استفاده از تکنولوژی های مدرن و لولا های بهتر ، روان تر می شوند و ضعیف ترین جک درب پارکینگ توان باز کردن درب تا ۳۰۰ کیلو گرم دارد؛ عملا محاسبه ی وزن درب به کارتان نخواهد آمد. پس به بررسی نوع و ابعاد می پردازیم. درب مناسب برای جک برقی اتوماتیک ، لنگه ای یا لولایی می باشد. دربی که محور آن متصل به دیوار است و به دونوع تک لنگه و دو لنگه دسته بندی می شود. ۸۰ تا ۹۰ درصد ساختمان ها از درب لنگه ای و الباقی از کرکره ا ی ، زیرسقفی و ریلی استفاده می کنند. پس از تعیین نوع درب ، نوبت ابعاد است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. علت این موضوع تفاوت میان طول بازو ها می باشد چراکه هر بازو توان جابه جایی ابعاد معینی از یک درب را دارد و برای مثلا در درب پارکینگ ۵ متری امکان استفاده از بازوی مخصوص درب های ۳ متری وجود نخواهد داشت.در توضیحات مربوط به هر جک برقی اتوماتیک اولین مشخصه ابعاد درب است.
جک پارکینگ A25 میکروسوییچ دار است ،این باعث میشود که در هر شرایطی مانند سرما و گرما و سفتی لولاها، درب بسته شود و به هیچ عنوان باز نماند. A25  به مانند Bft فوبوس به حالت تلسکوپی ساخته شده و از این جهت می توان گفت مورد علاقه نصابان جک درب در بلوار فردوس تهران است. محل کلید خلاص کن در انتهای جک قرار دارد و با کنار زدن روکش آن قابل رویت می باشد که برای خلاص کردن آن در مواقع اضطراری با کار سختی مواجه نیستیم. سیستم خلاص کن بر خلاف مدلهای قبلی سوئیچی میباشد و از این جهت امنیت بالاتری دارد.
جک برقی پارکینگ بلوار فردوس تهران
در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ بلوار فردوس تهران را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707