جک پارکینگی در عظیمیه کرج – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
جک پارکینگی در قزوین : نصب جک درب اتوماتیک در قزوین و حومه
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

جک پارکینگی در پاسداران تهران – نصب جک درب اتوماتیک

جک بازویی, ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی است. فلاشر, با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن ، پیام مرکز فرمان را نشان می دهد .اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی قرار داشته باشد از باز و بسته شدن درب جلوگیری می کند و مانع می شود که درب به خودرو صدمه وارد کند. دارای  سیستم مادون قرمز می باشد. وظیفه فرمان و باز و بسته شدن و توقف جک ها به عهده ی مرکز فرمان است و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگی می باشد. ریموت کنترل وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می باشد. غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد و در مجتمع های بزرگ می توان تعداد زیادی ریموت را از شرکت تهیه و با مرکز فرمان متصل ساخت .

جک پارکینگ پرایم p1 ساخت شرکت یال است که یکی از محصولات بسیار با کیفیت و پرقدرت این شرکت می باشد.جک پرایم p1 دارای شفتی با کورس ۷۰ سانتیمتر است که در مقابل نمونه های دیگر بازر که معمولا ۴۰، ۵۰، ۶۰، سانتیمتر هستند بالاترین اندازه شفت را دارا است.جک پارکینگ پرایم p1 مناسب برای درب های دولنگه است و قدرت کشش هرلنگه درب تا  ۸۰۰ کیلوگرم بر طول ۴ متر را دارد.مدارفرمان این جک یال است که از کیفیت و امکانات قابل قبولی برخوردار است.

 

جک برقی پارکینگ پاسداران تهران

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ پاسداران تهران را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707