جک پارکینگی در شهریار – نصب جک درب اتوماتیک در شهریار و حومه
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
چگونه جک پارکینگ مناسب انتخاب نماییم – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

بهترین مارک جک درب پارکینگ ایرانی – نصب جک درب اتوماتیک

در سالیان اخیر با توجه به اوج گرفتن قیمت ارز و بالا رفتن قیمت ها شرکت های درب اتوماتیک به فکر تولید جک های پارکینگی در کشور افتادند که معمولا طرح اولیه این جک ها از برندهایی چون FAAC ، Proteco ، V2 ، Genius الگو برداری می شود و برای ساخت آنها از قطعات ایرانی باکیفیت استفاده می شود.

جک پارکینگ پروتکو لیدر ۵ ساخت ایتالیا و دارای شفتی با طول ۵۰ سانتیمتر است.در واقع این جک نسبت به مدل لیدر ۴ شفت بلندتری دارد (۱۰ سانتیمتر) که ان را برای دربهای با طول بیشتر مناسب تر کرده و با ایجاد گشتاور بیشتر قدرت بیشتری را به درب اعمال میکند.جک پارکینگ پروتکو لیدر ۵ مناسب برای درب های با طول ۲.۵ متر و وزن ۴۰۰ کیلوگرم میباشد.

 

بهترین مارک جک درب پارکینگ ایرانی

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی بهترین مارک جک درب پارکینگ ایرانی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707