میزان تردد ساختمان در انتخاب جک برقی مناسب – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
مرکز فروش جک برقی – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

بهترین مدل های جک پارکینگ – نصب جک درب اتوماتیک

زمانی که می خواهید متناسب با هر درب یک جک مناسب را انتخاب و خریداری کنید، باید وزن و طول هر درب را در نظر بگیرید. در واقع برای درب هایی با وزن و طول های متفاوت، جک های برقی متفاوتی نیز وجود دارد. برای مثال زمانی که می گوییم یک جک برقی ۴۰۰ داریم به این معنی است که این جک توانایی تحمل درب هایی با وزن ۴۰۰ کیلوگرم و طولی اندازه ۲.۵ متر را دارد. به همین ترتیب برای وزن ها و طول های بالا تر، جک هایی با قدرت بالاتری نیز نیاز است که طول بازوی آن ها بیش تر باشد. بنابراین باید برای خرید جک درب پارکینگ، در قدم دوم وزن و طول درب را تعیین کرده و جک را متناسب با آن انتخاب و خریداری نمود.

البته در این خصوص یک موضوع دیگر نیز مطرح می شود. برای مثال تصور کنید طول یک درب حدود ۲.۵ متر است، اما وزن آن کم تر از ۴۰۰ کیلوگرم باشد. در مقابل درب دیگری نیز وجود دارد که طول آن حدود ۲.۵ متر است اما وزنی بیش تر از ۴۰۰ کیلوگرم دارد. در این حالت ها باید گفت برای خرید جک درب پارکنیگ مناسب باید به اندازه شفت جک توجه کنید. اندازه شفت باید متناسب با طول درب انتخاب شده و هر چه این طول بیش تر باشد، جک هایی با شفت های بلند تر برای درب مورد نظر مناسب هستند.

جک پارکینگی وی تو کالیپسو یک سیستم کارا و در عین حال بسیار قابل اعتماد می باشد که از کارکد و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از پرفروش ترین سیستم های جک پارکینگی بازار شناخته می شود.

 

بهترین مدل های جک پارکینگ

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ تهران را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی بهترین مدل های جک پارکینگ با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *