جک درب پارکینگی سیماران فراز N
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
نصب دزدگیر اماکن در تهران – دزدگیر منزل و مغازه و فروشگاه
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
نمایش همه

جک پارکینگی مووB-400

جک برقی موو Moov یکی از مصحولات بسیار با کیفیت بازار درب اتوماتیک پارکینگ می باشد، برند موو ایتالیا توسط همان شرکت وارد کننده جک V2 وارد ایران بازار می شود و تمامی پشتیبانی و گارانتی جک Moov به عهده همین شرکت می باشد. جک پارکینگی Moov B400 از نظر کیفت فنی و ساخت در کنار قیمت مناسبی که دارد میتواند پیشنهاد خوبی برای کسانی باشد که به دنبال جک درب دبازکن ایتالیایی با قیمت مناسب می گردند باشد.

جک پارکینگی مووB-400

شاید در نگاه اول طراحی این جک پارکینگی موو Moov نسبت به محصولات همرده، ساده و به دور از آلایش به نظر بیاید، اما باید بدانید در طراحی بدنه بازوهای جک اتوماتیک B-400 موو از فلز آلومینیوم حرارت دیده بهره گرفته شده که به جهت استفاده از روش ریخته گری تحت فشار (Die-casting) دارای استحکام، طول عمر و دوام بالایی در برابر شرایط و تغییرات محیطی می باشد.

جهت اطلاع شما عزیزان لازم به توضیح است ریخته گری تحت فشار، به نوعی ریخته گری گفته می شود که در آن، مواد مذاب تحت فشار بسیار زیادی به داخل قالب تزریق می‌شود. این روش در حقیقت کوتاه ترین راه تولید یک محصول از فلز می باشد و یکی از مزایای آن، تولید قطعات بسیار نازک و همچنین با استحکام بسیار زیاد می باشد که ساخت آن توسط روش های دیگر ریخته‌گری تقریبا غیرممکن است.

مشخصات کلی محصول
نوع و مدل جک

جک پارکینگی موو Moov B400

حداکثر توان جابجایی ۲۵۰ کیلوگرم برای هر درب
حداکثر عرض درب ۴ متر برای هر درب
ولتاژ ورودی موتور جک برقی ۲۲۰ ولت
قابلیت نصب (برق اضطراری) ندارد
قابلیت نصب قفل برقی دارد
تعداد کارکرد روزانه نامحدود
موقعیت های محل نصب مسکونی، اداری، تجاری
قابلیت توقف در برابر مانع دارد
قابلیت ترمزگیری دارد
قابلیت ضد آب و گردوغبار دارد
قابلیت باز شدن بیش از ۹۰ درجه دارد
متعلقات همراه جک ۲ عدد ریموت، فلاشر، چشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *