جک برقی بیرون بازشو درب پارکنیگی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
کدام جک درب مناسب درب پارکینگ سبک و سنگین است؟
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
نمایش همه

خرید جک درب بازکن درب حیاط

خرید جک درب بازکن درب حیاط هستند که به صورت کشویی باز و بسته می شوند. این نوع درب های برای ریموتی کنترلی شدن نیاز به یک موتور داشته که به قادر است درب را با قدرت موتور و ریل هایی که روی آن سوار می گردد به حرکت در آورد. موتور ها مثل دیگر سیستم های ریموتی به همه ی تجهیزات مجهز می باشند. برای گزینش یک موتور ریلی مطمئن وزن درب و میزان تردد روزانه بسیار مهم است.

خرید جک درب بازکن درب حیاط

 

انواع جک برقی پارکینگ

جک پارکینگ اعم از تک لنگه و دو لنگه انواع مختلفی دارد، جهت اطلاع از قیمت جک برقی درب پارکینگی می توانید با همکاران ما در مجموعه در در ارتباط باشید .شرکت های بسیاری از جمله سیماران ، سوزوکی ، یال ، جک پارکینگی تک لنگه ، جک پارکینگی دو لنگه ، جک پارکینگی تکنما ، جک پارکینگی تابا ، جک پارکینگی BFT محصولات خود را با قیمتی رقابتی جهت خرید جک پارکینگی به فروش می رسانند .

انواع جک درب پارکینگ

فتوسل های درب پارکینگ چیست؟

فتوسل ها در دو طرف درب پارکینگ شما نصب شده و برای حفاظت از افراد و وسایل نقلیه طراحی شده اند زمانی که این فتوسل ها از کاربیفتند درب شما در حالتی که باشد همان جوری باقی می ماند، یعنی اگر در حالت باز خراب شود درب شما باز می ماند زیرا طراحی آن به گونه ای است که اگر ماشین بین درب ورودی پارکینگ است و جک یک دفعه دچار مشکل گردد درب به روی ماشین بسته نشود. به همین دلیل در همان حالت باز از کار می افتند. اگر می خواهید بدانید آیا ایراد از فتوسل جک پارکینگ است به راحتی بدون نیاز به کارشناس می توانید خودتان ریموت را زده و بین درب تردد کنید و ببینید چه اتفاقی رخ می‌دهد. در صورتی که مشکل انسداد جسمی بین درب پارکینگ نبود به این نکته توجه کنید که فتوسل ها کاملاً روبروی هم باشند ،زیرا اگر روبروی هم قرار نگیرند و مثلا موقع نصب و یا برخورد یک ماشین با آن زاویه آنها جابجا شده باشد دیگر به درستی عمل نمی کنند .

خرید جک درب بازکن درب حیاط همیشه یکی از اولین اقدامات برای افزایش امنیت و آسایش در خانه است. در این راستا، جک ریموت کنترلی از شرکت ایمن صنعت یک گزینه بی‌نظیر است که با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد خود، افراد را از عوامل خارجی ناخواسته محافظت می‌کند.

فهرست مطالب

اهمیت جک ریموت کنترلی

ویژگی‌های برتر جک درب بازکن

نحوه خرید از شرکت ایمن صنعت

نقد و بررسی تخصصی

با معرفی جک ریموت کنترلی و خرید جک درب بازکن درب حیاط، امکانات ویژه این تکنولوژی را بررسی می‌کنیم.

اهمیت جک ریموت کنترلی

جک ریموت کنترلی در عرصه امنیت منازل امری حیاتی است. با استفاده از این تکنولوژی، دیگر نگرانی از افترا به امانت‌های شخصی یا حتی نفوذ افراد غیرمجاز به حیاط خود نخواهید داشت. علاوه بر این، سیستم جک ریموت کنترلی باعث سهولت و راحتی در استفاده می‌شود.

ویژگی‌های برتر جک درب بازکن

در خرید جک درب بازکن درب حیاط از شرکت ایمن صنعت، به ویژگی‌های برتر این محصول توجه کنید. از جمله ویژگی‌های مهم می‌توان به قابلیت کنترل از راه دور، سرعت اجرا، و مقاومت در برابر شرایط جوی نامساعد اشاره کرد.

نحوه خرید از شرکت ایمن صنعت

برای خرید جک درب بازکن درب حیاط از شرکت ایمن صنعت، می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و محصولات متنوع ایشان را مشاهده نمایید. سپس، با مشاوره تخصصی تیم فروش این شرکت، انتخاب بهترین گزینه بر اساس نیازهای خود را داشته باشید.

نقد و بررسی تخصصی

تجربیات و نقدهای مشتریانی که از خدمات شرکت ایمن صنعت بهره‌مند شده‌اند، نشانگر کیفیت بالای جک ریموت کنترلی و خدمات پس از فروش این شرکت است. این نقدها می‌تواند به شما در انتخاب صحیح و خرید مطمئن کمک کند.

سوالات رایج

آیا نصب جک ریموت کنترلی دشوار است؟

خیر، نصب جک ریموت کنترلی از شرکت ایمن صنعت بسیار ساده است و همراه با دفترچه راهنمای جامع برای راه‌اندازی آسان می‌آید.

آیا جک درب بازکن درب حیاط مقاوم در برابر سرقت است؟

بله، جک ریموت کنترلی ایمن صنعت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، امنیت بالایی را فراهم می‌کند و مقاومت قابل توجهی در برابر سرقت دارد.

آیا می‌توانم از گارانتی برای جک درب استفاده کنم؟

بله، شرکت ایمن صنعت گارانتی بلندمدتی برای محصولات خود فراهم کرده و در صورت هر گونه مشکل، خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد.

نتیجه‌گیری

خرید جک درب بازکن درب حیاط با جک ریموت کنترلی از شرکت ایمن صنعت به شما اطمینان و آسایش بیشتری در زندگی روزمره خود خواهد داد. با ویژگی‌ها و امکانات برتر این محصول، ایمنی منزل شما در دستان این تکنولوژی مدرن قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *