کرکره برقی و دلایل خرابی کرکره برقی که باید آن را تعمیر کرد!
۱۳۹۹/۰۱/۱۳
تیغه فوم دار با جنس گالوانیزه کرکره برقی چیست؟
۱۳۹۹/۰۱/۱۳
نمایش همه

درب شیشه ای اتوماتیک گردان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

درب شیشه ای اتوماتیک گردان یکی از زیباترین درب های اتوماتیک و یکی از پیچیده‌ترین سیستم درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی می باشد. این نوع درب شیشه ای اتوماتیک گردان بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که به علت محدودیت در عرض محل نصب دیوار، امکان نصب دیگر درب های اتوماتیک وجود نداشته باشد. می توان از درب شیشه ای اتوماتیک گردان به صورت یک لنگه و یا دو لنگه استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر با انواع درب های اتوماتیک می توانید برروی لینک کلیک کنید.

درب اتوماتیک گردان معمولا جهت دار هستند و برای مکان های باریک داخل یا خارج استفاده می شوند. اپراتورها فقط با بازو و هدر درایو یا به عنوان یک بسته کامل می توانند از طریق این اپراتور تامین شوند. برای استفاده از فشار و کشش درب اتوماتیک گردان می توانند به صورت سربار نصب شده یا روی سطح نصب شوند این نوع به صرفه و مفید برای برنامه های درهای تک ، جفت یا دوجداره طراحی شده اند.

ویژگی درب های اتوماتیک گردان :

درب اتوماتیک گردان از پیش بینی بادهای سرد یا گرم جلوگیری می کنند و از صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی استفاده می کنند از این رو مقرون به صرفه هستند. ساخت درب اتوماتیک گردان به صورت یک بسته کامل تهیه شده است. درب اتوماتیک گردان به صورت طرح های دو بال ، سه بال و چهار بال وارد می شوند. تعداد دفعات باز شدن به صورت چرخشی و کشویی قابل تنظیم می باشد.

درب اتوماتیک گردان ایـن سیستـم از لحـاظ عملکــرد بــه گــونـه ای طــراحی شده اســت کــه درب همیشه درحالت بسته می باشد در حالی که همیشـه بـاز اسـت! بـا استفـاده از ایـن نـوع درب ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد از بـرخـورد مستقیـم هـوای داخـل و خـارج ساختمان جلوگیری می شود. استفاده از این نوع درب برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد و علاوه بر آن یکی از زیبا تریـن و شیک ترین نوع درب هـای اتوماتیک می باشـد.

درب اتوماتیک گردان ظریف و معتبر هستند. درب های اتوماتیک گردان در فصل زمستان با کاهش دما و در تابستان با افزایش دما مقابله می کند ، درب اتوماتیک گردان مخصوصاً در مناطقی که دارای تراکم زیاد هستند و همچنین در جایی که انرژی ارزش دارد مناسب است. این نوع مزایای کاربردی به ویژه در مناطقی که روزانه افراد زیادی در حال رفت و آمد در آنجا هستند بسیار مفید است. درب اتوماتیک گردان در محوطه های مختلف ، اعم از دولتی و خصوصی ، از بیمارستان ها و هتل ها گرفته تا خانه های آسایشگاه سالمندان و معلولین ، می تواند نصب شود. انواع مختلفی از درب های اتوماتیک وجود دارد که راه حل های دسترسی ورودی را ارائه می دهد.

درب اتوماتیک گردان (چرخشی)

درب اتوماتیک گردان

مزایای درب اتوماتیک گردان :

سیستم باز شدن اضطراری مکانیکی که اجازه می دهد دسترسی به راحتی صورت پذیرد

دارای شارژر و باطری برای استفاده در زمان قطع برق تا بیش از ۳۰۰ مرتبه

قفل کردن الکترو مکانیکی بال های درب بازکن یعنی دارای عملکرد بادگیر می باشد

دارای بهترین و پرقدرت ترین موتور درب اتوماتیک دنیا

از ورود افراد به صورت غیرمجاز جلوگیری می کند

دارای هنگرهای ضد سایش برای طول عمر هرچه بیشتر پکیج

سیستم هدایت داخلی هوشمندانه در درب اتوماتیک گردان طراحی شده که مانع از ایجاد خاک می شود و ضد آب می باشد

سرعت بالا و قابلیت تنظیم در باز و بسته شدن درب

درب اتوماتیک گردان یا چرخشی به استفاده از استابلایزر نیازی ندارد و در نوسانات برق شهر مقاوم می باشد

امکان نصب انواع سیستم های کنترل تردد و BMS

قابلیت طراحی و تولید ویترین های نمایشی در وسط  همان show room درب اتوماتیک گردان وجود دارد که این مدل ها بیشتر در مجتمع های اداری و تجاری کاربرد دارد

درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان از نظر امنیتی چگونه است ؟

درب اتوماتیک گردان علاوه بر استفاده آسانی که دارد از ویژگی های ایمنی و امنیتی بیشتری نیز برخوردار می باشد از این رو سرعت کنترل هرگز به سطح خطرناک افزایش نمی یابد، مانع از فشار بیش از حد کاربران یا خطر از بین رفتن کنترل در وزش باد شدید می شود همچنین با داشتن رتبه امنیتی مناسب آرامش بیشتری را در مورد اینکه ساختمان شما در شب امن است را فراهم می کند. هر زمان که تصمیم به خرید درب اتوماتیک گردان برای ساختمان خود گرفته اید، گزینه های بسیاری در بازار قابل دستیابی است و می توانید با توجه به عملکردهای متنوع خود، هر یک از گزینه های مناسب را بدست آورید و سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707