دزدگیر اماکن سیم کارتی چیست؟
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
نصب دزدگیر اماکن (با نازلترین قیمت) – دزدگیر اماکن سخنگو
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
نمایش همه

دزدگیر اماکن سخنگو – نصب دزدگیر اماکن سخنگو چگونه است؟

 

دزدگیر اماکن سخنگو از مرسوم ترین نوع دزدگیر اماکن هستند که در محیط های تجاری و مسکونی این دزدگیر نصب می شود. علاوه بر امکانات دزدگیر اماکن آژیری، قابلیت ضبط پیام صوتی و برقراری تماس اتوماتیک با شماره های از پیش تعیین شده را دارد. برای آشنایی با انواع دزدگیر های اماکن چون دزدگیر اماکن سیم کارتی می توانید برروی لینک کلیک کنید.

دزدگیر اماکن یا سیستم اعلام سرقت چیست؟

دزدگیر اماکن یا سیستم اعلام سرقت وسیله‌ ای است که به هنگام گذر از یک حریم خصوصی با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می‌کند. دزدگیرهای موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. همچنین مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می ‌باشند و در نهایت دزدگیرها گاه شمار ورود و گاه شمار خروج و گاه شمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند.

دزدگیر اماکن سخنگو چیست؟

مرسوم ترین نوع دزدگیر اماکن، دزدگیر های اماکن سخن گو هستند که در انواع محیط های تجاری و مسکونی کارایی داشته و نصب می شوند. این نوع از دزدگیرها علاوه بر امکانات دزدگیر اماکن آژیری، قابلیت ضبط پیام صوتی و برقراری تماس اتوماتیک با شماره های از پیش تعیین شده را دارد.

نصب دزدگیر اماکن سخنگو

دزدگیر اماکن سخنگو

معایب دزدگیر اماکن سخنگو چیست؟

از معایب دزدگیر های اماکن آژیری و سخنگو امکان قطع خط تلفن توسط سارقین و عدم ارتباط تلفنی با مالکین است ولی کماکان به دلیل افزایش قیمت کالاهای دیجیتال در بازار این سیستم ها سهمی از فروش بازار سیستم های حفاظتی را به خود اختصاص داده اند.

  • عدم کنترل از راه دور
  • محدود بودن امکانات امنیتی
  • قطع ارتباط با قطع خط تلفن

مزایای دزدگیر اماکن سخنگو چیست؟

این نوع از دزدگیرها علاوه بر امکانات دزدگیر اماکن آژیری، قابلیت ضبط پیام صوتی و برقراری تماس اتوماتیک با شماره های از پیش تعیین شده را دارد. در زیر به برخی از مزایای دزدگیر اماکن سخنگو اشاره میکنیم:

  • قیمت ارزان
  • اپراتور سخنگو فارسی

نصب دزدگیر اماکن سخنگو :

نصب دزدگیر اماکن برای حفاظت از منزل، اماکن اداری و تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است. نکته ای که پس از نصب دزدگیر حائز اهمیت می باشد کنترل و نگه داری سیستم دزدگیر اماکن برای عملکرد درست و بدون خطا است. دستگاه دزدگیر همانند تمام دستگاه های برقی و الکترونیکی احتمال خراب شدن را دارد و اگر این خرابی در زمان نامناسب مانند رقتن به مسافرت باشد، می تواند احتمال سرقت را افزایش دهد.

نصب دزدگیر اماکن سخنگو یکی از بهترین راه های افزایش سطح امنیتی اموال شما است. ممکن است شما با پیروی از مسیر DIY و تلاش برای نصب زنگ سارق بی سیم خود وسوسه شوید و پس انداز کنید ، اما انجام این کار در دراز مدت واقعا برای شما هزینه دارد. اجزای مختلفی در دزدگیر اماکن وجود دارد از جمله : پنل اصلی، چشمی یا سنسور، تلفن کننده، آژیر و کاور و باطری که نصب این اجزا نیاز به تخصص و تجربه چندین ساله دارد.

معمولا در اکثر دزدگیرها از جعبه اصلی که مدار دزدگیر در آن قرار دارد، مجموعا هشت سیم خارج می‌شود. چهار سیم برای چشم نوری فروسرخ (حسگر نوری) خارج می‌ شود که دو سیم از این چهار سیم مربوط به ولتاژ مثبت و منفی ۱۲ ولت تغذیه چشم فرو سرخ و دو سیم دیگر مربوط به نقطه رله چشم می‌باشد که در هنگام تحریک، این دو سیم به یکدیگر وصل می‌ شود. به طور کلی نصب دزدگیر اماکن شامل سه مرحله :

  1. نصب سخت‌ افزاری دزدگیر اماکن
  2. تنظیمات نرم‌ افزاری دزدگیر اماکن
  3. تست و آموزش استفاده از دزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر سخنگو چقدر است؟

قیمت دزدگیر سخنگو و نصب آن با توجه به مدل و برندی که از دزدگیر های اماکن انتخاب می کنید، تعیین می شود. در خصوص هزینه و تعرفه نصب انواع دزدگیر های اماکن در قسمت های مختلف باید بدانید دارای قیمت های مختلفی هم می باشد که این تعرفه حدودا از ۳۰.۰۰۰ تومان تا به بالاتر شروع می شود. مجموعه ایمن صنعت در نصب و راه‌اندازی دزدگیرهای اماکن تخصص و دانش چندین ساله دارد که می تواند با نازلترین قیمت ها برای شما انواع مختلفی از دزدگیر های اماکن را نصب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707