نصب دوربین مداربسته تحت شبکه ip در سهیلیه – نصاب دوربین در سهیلیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
دزدگیر اماکن سخنگو – نصب دزدگیر اماکن سخنگو چگونه است؟
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
نمایش همه

دزدگیر اماکن سیم کارتی چیست؟

دزدگیر اماکن سیم کارتی یکی از جدیدترین و به روز ترین سیستم های امنیتی ضد سرقت است. مردم از این سیستم در منازل، دفاتر کار و مغازه ها به طور گسترده استفاده می کنند. از طرفی قابلیت نصب سیم کارت و امکان برقراری تماس تلفنی با صاحب کار بدون نیاز به سیم تلفن ثابت شهری در انتخاب نوع دزدگیر بسیار حائز اهمیت می باشد. برای نصب انواع دزدگیر اماکن می توانید با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

 

نصب دزدگیر اماکن

 

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن همانطور که از نامش مشخص می باشد، یکی دیگر از انواع محصولات حفاظتی در ساختمان به شمار می رود. این دزدگیر ها کارکرد بسیار ساده و در عین حال مهمی دارند. استفاده به جا و مناسب از دزدگیر اماکن می تواند تاثیر مهمی در امنیت منزل و محل کار شما داشته باشد. این دزدگیر ها از سنسور های خاص خود بهره می برند، به این شکل که سنسور ها با تشخیص شرایط خطر، آژیر را به صدا در می آورند.

اصلی ترین این سنسور ها سنسور تشخیص حرکت است. تشخیص دادن حرکت توسط این سنسور ها با استفاده از حسگر مادون قرمز انجام می گیرد. این حسگر را می توانید در هر جای ساختمان به کار برید و آن ها را در جاهایی مانند ورودی ها، راهرو ها بالکن و … نصب کنید. جهت سفارش و نصب دزدگیر اماکن می توانید برروی لینک کلیک کرده یا با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس حاصل فرمایید.

 

دزدگیر اماکن سیم کارتی

دزدگیر اماکن سیم کارتی

دزدگیر اماکن سیم کارتی چیست؟

دزدگیر های سیم کارتی به دزدگیر هایی گفته میشود که با استفاده از سیمکارت که در داخل دستگاه نصب میشود در زمان اعلام خط دزدگیر مرکزی از طریق سیمکارت تعبیه شده در داخل دستگاه شروع به ارسال SMS و یا تماس با شماره های ثبت شده در حافظه دستگاه مینماید. در دزدگیر های سیم کارتی که به نام های دزدگیر سیم کارت خور نیز شناخته میشوند به واسطه اضافه شدن سیم کارت امکانات جانبی دیگری نیز به سیستم اضافه می شود.

یکی از آنها ارسال SMS و اعلام قطع برق دزدگیر است و یا ارسال SMS و اعلام اتمام باطری چشمی بیسیم متصل به پنل مرکزی دزدگیر است.همچنین امکان فعال و غیر فعال کردن دزدگیر از طریق SMS و یا نرم‌افزار گوشی هوشمند است. دزدگیر های سیمکارتی فایروال علاوه بر امکانات فوق امکان ارسال هشدار های دزدگیر از طریق تلگرام را نیز دارا می باشند که میتواند بسیار کارا باشد.

انواع دزدگیر سیم کارتی چگونه است؟

قابلیت های دزدگیرها در انتخاب و نصب دزدگیر مورد توجه خریداران است. شاید بعد از کیفیت موضوع قیمت و ارزش پرداختی برای کالا از نظر مشتریان مهم شمرده شود. دزدگیرها را بر اساس امکاناتی که دارند به انواع مختلف بی سیم و متصل به تلفن ثابت طبقه‌بندی می کنند. امروزه برخی از دزدگیرها هر دو قابلیت را پیدا نموده اند. ضمنا می توانند به صورت هوشمند با چند نفر تماس تلفنی برقرار نمایند و پیام خودکار ضبط شده را در مواقع هشدار پخش کنند.

از نظر دیگر دزدگیرها به دو نوع تصویری و ساده طبقه‌بندی می شوند. نوع تصویری آن کاربردی مشابه آیفون تصویری و دوربین مدار بسته دارد ضمن آنکه قابلیت های هشدار و آژیر سرقت نیز به آن اضافه گشته اند و نوع ساده با قابلیت های ضد سرقت و هشدار صوتی و تماس تلفنی بهینه شده است. به طور کلی انواع دزدگیر های سیم کارتی به صورت زیر می باشند :

دزدگیر بی سیم – دزدگیر متصل به تلفن ثابت – دزدگیر تصویری دزدگیر ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *