قیمت جا قفلی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
جک پارکینگی بیرون بازشو
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت اندکپ بلبرینگ ۸۰ پلاستیکی کرکره برقی

این اندکپ بلبرینگ گرد بوده و قطر آن ۸۰ میلی متر می باشد. با توجه به این اندازه و پلاستیکی بودن این اندکپ، می توان آن را برای موتور های ظریف توبولار کرکره برقی به کار برد.

 

اندکپ بلبرینگ

اندکپ بلبرینگ ها قطعاتی در انتهای شفت هستند که این شفت در سمت دیگر به موتور کرکره برقی متصل است. موتور باعث به حرکت در آمدن شفت می شود، تیغه کرکره برقی به دور شفت می گردد و باعث باز شدن ورودی می گردد. اندکپ بلبرینگ برای حرکت شفت نیرویی تولید نمی کند و صرفا برای ایجاد سهولت در حرکت شفت به کار می رود.

 

اندکپ بلبرینگ 80 پلاستیکی کرکره برقی

کرکره‌های برقی یکی از تجهیزات اساسی در ساختمان‌ها هستند و از اجزای مهم در ساختار آن‌ها، انداکپ بلبرینگ ۸۰ پلاستیکی است. در این مقاله به بررسی قیمت انداکپ بلبرینگ ۸۰ پلاستیکی برای کرکره‌های برقی می‌پردازیم و نکات مهمی را که باید در خرید این قطعه مد نظر داشته باشید، بررسی می‌کنیم.

قیمت انداکپ بلبرینگ ۸۰ پلاستیکی

قیمت انداکپ بلبرینگ ۸۰ پلاستیکی برای کرکره‌های برقی ممکن است متغیر باشد و بسته به مارک، کیفیت، و ویژگی‌های فنی مختلف، تغییر کند. برای دریافت قیمت دقیق، پیشنهاد می‌شود با تأمین‌کنندگان معتبر تماس حاصل کرده و جزئیات محصول را بررسی نمایید.

راهنمای خرید انداکپ بلبرینگ ۸۰ پلاستیکی

۱. بررسی کیفیت مواد: انداکپ بلبرینگ باید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد تا در برابر فشارها و شرایط محیطی مقاوم باشد.

۲. اندازه و ابعاد: انداکپ باید با ابعاد مناسب به اندازه کرکره برقی شما باشد تا به درستی جایگزین شود.

۳. مشاوره با تخصص‌مندان: قبل از خرید، با تخصص‌مندان و تأمین‌کنندگان معتبر مشاوره کنید تا اطمینان حاصل کنید که انداکپ انتخابی به نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

نکات مهم در استفاده از انداکپ بلبرینگ ۸۰ پلاستیکی

۱. نصب صحیح: انداکپ باید به صورت صحیح و با رعایت دستورالعمل‌های تولیدکننده نصب شود تا عمر مفید طولانی‌تری داشته باشد.

۲. تعویض به موقع: در صورتی که علائم خستگی یا خرابی در انداکپ مشاهده شود، باید به موقع تعویض شود تا از آسیب به سایر قطعات جلوگیری شود.

نتیجه

انداکپ بلبرینگ ۸۰ پلاستیکی برای کرکره‌های برقی نقش بسیار مهمی در عملکرد صحیح این تجهیزات دارد. با رعایت نکات خرید و نکات مهم در استفاده، می‌توانید از عملکرد بهینه این قطعه بهره‌مند شوید.

 

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *