مزایای درب اتوماتیک چیست؟
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
قیمت کرکره برقی در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
نمایش همه

معایب درب اتوماتیک چیست؟

درب های اتوماتیک، جهت رفاه بیشتر و همچنین با اهدافی همچون کنترل تردد افراد و مسائل حفاظتی و امنیتی در مکان‌ های مختلف بر روی انواع گوناگون درب‌ ها مانند درب گاراژ، درب حیاط، درب ورودی ساختمان و راحتی برای افراد معلول نصب و مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بعد از نصب سیستم درب بازکن اتوماتیک می‌توان تنها با فشار دادن یک دکمه روی ریموت، از فاصله مناسب درب را باز و بسته کرد. همه تجهیزات و وسایل معایب و مزایای خاص خود را دارند اینکه مزایای درب اتوماتیک چیست در مقاله قبلی به آن پرداختیم و در این مقاله قصد داریم به بررسی معایبی که درب اتوماتیک می تواند داشته باشد، بپردازیم.

معایب درب اتوماتیک :

  1. تمیزکاری درب‌ اتوماتیک دشوار است
  2. نگهداری از درب های اتوماتیک هزینه بالایی دارد
  3. درب‌ های اتوماتیک با برق کار میکنند
  4. تولید درب‌ های اتوماتیک هزینه نسبتا بالایی دارد
  5. به دلیل اینکه ساخت و نصب درب اتوماتیک یک کار تخصصی می باشد اگر درب اتوماتیک شما دچار مشکل شود حتما می بایست با تعمیرکار درب اتوماتیک تماس بگیرید.

جهت عیب یابی درب اتوماتیک چه مواردی را باید بررسی کرد؟

  • بررسی کارکرد دقیق باتری و ریموت کنترل
  •  بررسی باتری بک آپ شارژ می‌ شود و باطری به‌درستی کار می‌کند.
  • بررسی روشن بودن سنسورها و قرار نداشتن چیزی در مسیر درب اتوماتیک و سنسورها ست.
  • اگر درب باز یا بسته نمی‌شود دکمه خاموش را ۱۵ ثانیه نگه‌ داشته اپراتور را خاموش‌ کنید و سپس روشن کنید.

 

معایب درب اتوماتیک

تمیزکاری درب اتوماتیک چرا یک عیب محسوب می شود؟

تمیزکاری به این دلیل عیب محسوب می شود زیرا شما نیاز به روغن کاری قطعات داخلی آن مانند فنرها و پیچ و مهره‌ها دارید تا از زنگ زدن آنها جلوگیری کنید همچنین به خدمات و بازرسی‌ های مداوم نیاز دارند که همگی هزینه بر هستند. در مورد درب‌ های فلزی، ممکن است نیاز به رنگ آمیزی دوره‌ای و تعمیر و نگهداری داشته باشند تا از زنگ زدن آنها جلوگیری شود. درب های اتوماتیکی که از جنس چوب هستند بعد از چند بار شست و شو ظاهر نامناسبی به خود میگیرند و درواقع مراقبت از آن دشوار است.

چرا نصب و نگهداری در درب های اتوماتیک عیب آن محسوب می شود؟

نصب و نگهداری درب های اتوماتیک یک کار تخصصی است و نیاز به حضور تکنسین متخصص درب اتوماتیک می باشد همچنین نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و بازرسی برای تضمین کارکرد مناسب دارند که می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد و این به معنی آن است که هزینه‌ های مربوط به آن پس از نصب تمام نمی‌ شود. اگر به تعمیرات نیاز داشته باشید، قطعات تعویضی می‌ توانند گران باشند و گاهی اوقات به دلیل قطع شدن برق، این درب‌ های برقی از کار می‌ افتند و باعث ایجاد ناراحتی برای ساکنین می‌ شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707