درب ریلی – درب اسلایدی – درب تلسکوپی و درب کرکره ای اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
انواع دزدگیر اماکن
انواع دزدگیر اماکن – نصب انواع دزدگیر منزل و مغازه
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
نمایش همه

نصب انواع راهبند اتوماتیک

نصب انواع راهبند اعم از نصب راه بند تاشو، نصب راه بند زنجیری، راه بند ستونی و راه بند تلسکوپی را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت می توانید در مجموعه ایمن صنعت انجام دهید. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با تماس  درج شده در صفحه اصلی سایت بگیرید و یا برروی لینک ها کلیک کنید.

راه بند چیست؟

راهبند وسیله ای است که با به کار بردن آن می توان ورود و خروج وسیله نقلیه را کنترل کرد. راهبند اتوماتیک که بیشترین کاربرد را برای پارکینگ های عمومی پرتردد دارد می تواند به دستگاه های کنترل تردد نیز متصل گردد. البته راهبند از لحاظ کارکرد به چند گونه تقسیم بندی می شود که می توان مدل بوم دار را پر کاربردترین آن دانست و در رده بعدی مدلهای بولارد و زنجیری قرار دارد. برای نصب دوربین مداربسته، نصب درب ریلی، نصب جک درب، نصب درب شیشه ای سکوریت، نصب کرکره برقی و نصب دزدگیر اماکن که از دیگر خدمات ما هست، می توانید برروی لینک کلیک کنید.

انواع راه بند برای نصب :

  • راهبند ستونی (بولارد)
  • راهبند تلسکوپی
  • راهبند تاشو
  • راهبند اهرمی یا بازویی
  • راه بند زنجیری

نصب راه بند تاشو :

راهبند تاشو (folding boom barrier) که یکی از نصب انواع راهبند است. برای مکان هایی که دارای محدودیت ارتفاعی دارند بیشتر استفاده می شود که از این نوع راه بند به نام های راهبندهای زیر سقفی یا راهبند تاشو و گاهی راهبند مفصلی یاد می شود. بوم راهبند تاشو یکی از پرطرفدارترین راهبندهای موجود در بازار است. همان طور که می‌دانید از این نوع راه بند به دلیل بوم بلندی که دارد در مکان هایی که دارای محدودیت ارتفاعی هستند استفاده می شود.

 

راهبند بازویی

نصب راه بند ستونی :

نصب راه بند ستونی را به مجموعه ایمن صنعت بسپارید. می‌دانیم که راه بند وسیله ای است که برای ورود و خروج وسیله نقلیه را کنترل می کند و نصب آن برای مکان هایی که تردد زیادی دارند بسیار مناسب می باشند. راهبندهای ستونی (بولارد) متفاوت هستند. راه بندهای بازویی فقط نقش شماتیکی داشته و به افراد نشان می دهند که اجازه تردد از معبر را فقط با داشتن مجوز خواهند داشت. حال تکلیف با افرادی که به هر دلیلی میخواهند وارد یک پارکینگ یا محوطه امنیتی بشوند چیست؟ وقتی شخصی بخواهد به هر طریقی وارد یک مجموعه شود آیا راه بندها ازلحاظ امنیتی مناسب هستند؟ پاسخ خیر است. در واقع در هر نقطه ای که از لحاظ امنیتی مهم می باشد، اجازه استفاده از راه بندهای معمول داده نمی شود و بایستی از راه بندهای ستونی با بولارد استفاده نمود.

نصب راه بند زنجیری :

نصب راه بند زنجیری و نصب راه بند های متفاوت دیگر از خدمات تخصصی مجموعه ایمن صنعت می باشد. درواقع علت نام زنجیری آن به دلیل وجود زنجیر از دو طرف ستون راه بند می باشد که باعث بستن مسیر می شود. راه بند اتوماتیک زنجیری (هم در نوع اتوماتیک آن هم در نوع معمولی آن) به نوعی از راهبندها گفته می شود که زنجیر از دو طرف بین دو ستون راه بند بالا و پایین می شود و موجب انسداد مسیر میگردد. برخی از راه بند های زنجیری ساخته شده از پلی اتیلن سبک و قوی با چگالی بالا این زنجیره پیوند پلاستیکی برای شکل گیری خطوط، هدایت جمعیت یا محدود کردن دسترسی برای محافظت از مردم و اموال مناسب است.

نصب راه بند تلسکوپی :

راهبند تلسکوپی راهبند هیدرولیکی نیست و عملکرد الکتروموتوری دارد و برای مکان هایی با میزان تردد بالا قابل استفاده است و به عنوان بهترین راهبندهای الکترومکانیکی شناخته می شود که از سیستم فشار فنری بهره می برد. محل مناسب نصب راهبندهای تلسکوپی برای مکان های پر رفت و آمد که میزان تردد وسایل نقلیه زیاد است و ورودی های عرض است زیرا این نوع از راهبندهای خودرویی دارای سرعت خوب در باز و بسته شدن بوم راهبند دارد و همین ویژگی باعث کاهش ترافیک در ورودی و خروجی پارکینگ ساختمان های اداری و مسکونی و تجاری می شود. برای نصب راه بند تلسکوپی برروی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *