نصب کرکره برقی در تهران، نصاب کرکره برقی در تهران
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
قیمت جک درب پارکینگ در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
نمایش همه

نصب جک درب، خرید جک در

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

خرید جک در و نصب جک در برای مجموعه ایمن صنعت عملی تخصصی است و دانشی چندین ساله پشت این تخصص قرار گرفته است. اینکه شما بخواهید جک درب خریداری کنید، ابتدا باید بدانید برای چه مکانی و در چه ابعادی می خواهید برای مثال جک درب پارکینگ می خواهید یا جک درب برای ساختمان مسکونی که همه اینها از نظر برند و ابعاد متفاوت هستند.

اجزای تشکیل دهنده جک درب :

دو عدد بازو که بر روی درب نصب می شود. تابلو فرمان که تمام تنظیمات جک از این طریق انجام می شود. فلاشر که در هنگام باز یا بسته شدن درب روشن می شود و بهتر است در معرض دید باشد.
چشمی الکتریکی که برای ایجاد امنیت هنگام بسته شدن درب است و از برخورد درب با خودرو و عابر جلو گیری می کند به این طریق که هنگام  عبور خودرو یا عابر پیاده از جلوی چشمی، باعث باز شدن مجدد درب ها می شود و از هر برخوردی جلوگیری می کند. ریموت کنترل هم جهت باز و بست درب استفاده می شود و قطعات فلزی نصب جهت اتصال بازو ها با درب و شاسی درب مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید و نصب جک درب

خرید و نصب جک درب

نصب جک درب :

جک های لولایی در دو نوع در بازار عرضه می شوند. جک های تک لنگه و جک های دو لنگه. در واقع، کارشناسان نصب جک پارکینی در هنگام نصب به نوع دستگاه و عرض هر لنگه از درب و وزن آن توجه می کنند. همچنین تعداد دفعات باز و بسته شدن جک در طول روز نیز مهم است. اگر درب فروشگاه یا خانه تان سنگین است و رفت و آمد زیادی انجام می شود، بهتر است از جک های هیدرولیکی استفاده کنید. نصاب های مورد اعتماد مجموعه ایمن صنعت به محل شما و شهر مورد نظر شما حضور پیدا می کنند و با نازلترین هزینه و بالاترین کیفیت به نصب و راه‌اندازی جک درب پارکینگ می پردازند.

مراحل نصب جک درب :

  •  کنده کاری
  • جوشکاری
  • سیم کشی
  • برنامه دهی مدار کنترل
  • نصب و راه‌اندازی جک درب پارکینگ

خرید جک درب :

برای خرید انواع جک درب باید موارد زیر را ابتدا در نظر بگیرید سپس براساس نیاز خود بین انواع جک ها، جک در مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • وزن جک در از نظر سنگین یا سبک بودن هر لنگه درب
  • تعداد تردد، میزان رفت و آمد در شبانه روز
  • اندازه عرض هر لنگه درب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *