نصب کرکره برقی در سهیلیه، نصاب کرکره برقی در سهیلیه
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
نصب جک درب پارکینگ در تهران و قیمت نصب جک درب
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
نمایش همه

نصب جک درب پارکینگ (جک در پارکینگ)، نصاب جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ بسته به شیوه باز و بسته شدن درب ورودی که اعم از لولایی و ریل بلبرینگ می باشد، شامل دو نوع اصلی بازویی و ریلی می باشند. نصب جک درب نیاز به دانش و تجربه کافی دارد می توانید به این منظور به مجموعه ایمن صنعت اعتماد کنید. شما می توانید جهت نصب جک پارکینگ با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از درب های اتوماتیک می توانید برروی لینک کلیک کنید.

جک برقی یا همان جک در پارکینگ یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می باشد. از آن جهت که این درب ها بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جک درب پارکینگ از نوع درب ورودی تعبیه شده برای ساختمان تاثیر می گیرد و مدل های مختلف آن به عواملی چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگی دارد.

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ را چگونه انتخاب کنیم؟

موارد استفاده از جک درب اتوماتیک و یا همان جک درب پارکینگ دارای تنوع بالایی می باشد که این جک های پارکینگی در کشور عزیزمان ایران بیشتر به صورت جک های دو لنگه پروانه ای، مدل های کشویی و همچنین به صورت تک لنگه مورد استفاده قرار می گیرد.
برند های معتبر جک درب اتوماتیک خارجی در کشور ما موجود می باشد و همچنین باید بدانید که تولیدات این محصول نزد ایرانیان نیز با تنوع بالا انجام میشود و مهمترین بحث در انتخاب یک مدل مناسب از جک پارکینگی هم خوانی مشخصات درب با مدل جک مربوطه می باشد، یعنی باید وزن درب و تعداد تردد از درب و همچنین ابعاد درب متناسب با مدل انتخابی جک باشد.

نصب جک درب پارکنیگ (جک در پارکینگ) چگونه انجام می شود؟

جک های لولایی در دو نوع در بازار عرضه می شوند. جک های تک لنگه و جک های دو لنگه. در واقع، کارشناسان نصب جک پارکینی در هنگام نصب به نوع دستگاه و عرض هر لنگه از درب و وزن آن توجه می کنند. همچنین تعداد دفعات باز و بسته شدن جک در طول روز نیز مهم است. اگر درب فروشگاه یا خانه تان سنگین است و رفت و آمد زیادی انجام می شود، بهتر است از جک های هیدرولیکی استفاده کنید.

نصاب های مورد اعتماد مجموعه ایمن صنعت به محل شما و شهر مورد نظر شما حضور پیدا می کنند و با نازلترین هزینه و بالاترین کیفیت به نصب و راه‌اندازی جک درب پارکینگ می پردازند.

مراحل نصب جک درب پارکینگ :

  •  کنده کاری
  • جوشکاری
  • سیم کشی
  • برنامه دهی مدار کنترل
  • نصب و راه‌اندازی جک درب پارکینگ

قیمت نصب جک درب پارکینگ :

قیمت جک در پارکینگ، با توجه به اینکه تولید داخل یا خارج باشد، متفاوت است و در زیر به عوامل تاثیر گذار قیمت نصب جک درب پارکینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تک لنگه بودن و یا دو لنگه بودن درب
  • طول هر لنگه
  • برند جک مورد نظر
  • امکانات و کیفیت جک برقی
  • درجه کارایی و دوام جک در پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707