کرکره برقی پنجره و بالکن
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
نصب انواع دوربین مداربسته در منزل و اماکن تجاری
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
نمایش همه

نصب کرکره برقی پنجره – نصب درب کرکره ای پنجره

نصب کرکره برقی پنجره یا نصب درب کرکره ای پنجره، برای ویلا و منازل به‌ خصوص شهرهای شمالی کشور روبه رشد است و خواسته ‌ها برای آن روز به ‌روز بیشتر می‌شود. مجموعه ایمن صنعت در نصب انواع کرکره برقی و درب اتوماتیک همچنین نصب دوربین مداربسته، نصب دزدگیر اماکن، نصب جک درب، نصب درب شیشه ای سکوریت در تهران و شهرهای اطراف آن فعالیت می کند و در کوتاهترین زمان با نازلترین قیمت خدمات راه‌اندازی و نصب درب های اتوماتیک و کرکره برقی را انجام می دهد.

ساختار تشکیل دهنده کرکره پنجره :

  1. تیغه کرکره : تیغه کرکره برقی برای پنجره به‌ طور کلی از ۲ نوع فوم دار و امنیتی تشکیل می‌ شود. (برای اطلاع بیشتر از انواع تیغه های کرکره برقی می توانید برروی لینک کلیک کنید)
  2. موتور کرکره برقی و متعلقات آن : موتور کرکره برقی برای پنجره از نوع تیوبلار بوده و نصب به موتورهای کرکره ‌ای درب پارکینگی به علت تعداد دفعات باز شدن ابعاد کوچک‌ ضعیف ‌تر است.

مزایای نصب درب کرکره ای برقی برای پنجره :

از مزایای نصب درب کرکره ای پنجره می توان به صرفه‌ جویی در هدر رفتن انرژی، حفاظت از پنجره‌ ها ، امنیت بسیار بالا اشاره کرد. کرکره برقی پنجره، عایقی برای جلوگیری از صدا و گرد و غبار‌ است و به زیبایی، امنیت ساختمان شما می‌ افزاید کرکره برقی برای پنجره راهی برای حفظ امنیت ساختمان ‌هاست. به طور کلی نصب انواع کرکره برقی مزایا و معایب خاص خود را دارد برای آشنایی با مزایای کرکره برقی می توانید برروی لینک کلیک کنید.

 

نصب کرکره برقی پنجره

نصب کرکره برقی پنجره

نصب کرکره برقی پنجره :

امروزه مشاغل زیادی هستند که به دلیل مسائل ایمنی و راحتی که کرکره های برقی ارائه می دهند، درب های مغازه ها، پنجره ها، بالکن های خود را با کرکره های برقی جایگزین می کنند. اگر شما هم مایل هستید که امنیت محل کار خود را ارتقا دهید، از درب های کرکره برقی استفاده کنید. درب های کرکره برقی از جمله درب کرکره ای پنجره باکیفیت بالا نصب می شوند و امنیت و آرامش بیشتری را برای اماکن تجاری شما تضمین می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب کرکره برقی و انواع دیگر کرکره باشماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید همچنین جهت آشنایی بیشتر با از نصب کرکره بالکن می توانید برروی لینک کلیک کنید.

عوامل تاثیر گذار برروی انتخاب تیغه مناسب برای کرکره پنجره :

  1. شکل ظاهری و هماهنگی با نمای ساختمان
  2. ورود و یا عدم ورود نور از پشت کرکره برقی
  3. قیمت تمام شده تیغه های کرکره برقی
  4. امنیت و ضد سرقت بودن تیغه کرکره برقی
  5. میزان صدای تولیدی تیغه های کرکره برقی

قیمت کرکره برقی پنجره :

قیمت کرکره برقی پنجره همانند کرکره درب می ‌باشد و تفاوتی که دارد ابعاد و اندازه‌های تیغه‌های نصب‌شده می‌باشد. ابعاد تیغه می ‌تواند در نصب نوع موتور تأثیرگذار باشد. به دلیل کوچک بودن عرض و ارتفاع کرکره پنجره موتور مورد استفاده در آن اغلب از نوع موتور تیوبلار است. در بررسی قیمت کرکره برقی پنجره باید به ابعاد و اندازه تیغه کرکره نصب‌ شده بر اساس متراژ و همچنین نوع موتور استفاده‌ شده توجه کرد، زیرا از عوامل مهم و تأثیرگذار در قیمت کرکره پنجره می ‌باشد.

در چه مکان هایی از کرکره پنجره استفاده می شود؟

کرکره برقی پنجره همان اهرمی است که می تواند برای واحدهای ویلایی، مسکونی، تجاری، اداری امنیت ایجاد کند. کرکره پنجره برای مکان هایی چون پنجره ساختمان ها، منازل، ویلا، کارخانه ها و حتی سوله ها مناسب می باشد.

نحوه کار کردن کرکره پنجره :

کرکره پنجره به وسیله ریموت کنترل باز و بسته می شود و با بهره‌گیری از تیغه کرکره و موتور کرکره می توان به سادگی فضای خانه را امن تر و نمای ساختمان را زیبا و شکیل کرد. کرکره پنجره از ورود اشعه های خطرناک خورشید به محیط خانه جلوگیری می کند. همینطور در مکانهای شلوغ از ورود صداهای ناهنجار به درون خانه جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *