نصب دوربین مداربسته دید در شب در تهران- نصاب دوربین دید در شب در تهران
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
نصب دوربین مداربسته تحت شبکه ip در سهیلیه – نصاب دوربین در سهیلیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته آنالوگ در سهیلیه – نصاب دوربین آنالوگ در سهیلیه

نصب دوربین مداربسته آنالوگ برای مجموعه ایمن صنعت هم در تهران، هم در سهیلیه و …. قابل انجام است برای آشنایی بیشتر با نصب دوربین آنالوگ در کرج، نصب دوربین آنالوگ در تهران و … می توانید برروی لینک کلیک کنید. برای سفارش نصب دوربین مداربسته هم می توانید با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

دوربین مداربسته آنالوگ، نوعی وسیله الکترونیکی است که با استفاده از حسگرهای الکترونیکی که در این دستگاه تعبیه شده است، تصاویر را دریافت می کند و آنها را به سیگنال های الکترونیکی تبدیل می نماید. روند کار به این صورت است که آنالوگ دریافتی در دوربین به وسیله حسگرها به یک تقویت کننده ارسال می شود و به خروجی ارسال می شود.

زمانی که نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم باشد این دوربین ها ضعف بزرگی از خود نشان میدهند. اگر قرار باشد تصاویر به همان صورت آنالوگ انتقال یابند باید از محدوده فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر امواج نویز و تداخلی قرار می دهد. ضمن اینکه امکان رصد کردن تصاویر در محدوده برای هر کس دیگر بسادگی فراهم می شود. بنابراین هیچوقت نمی تواند راه امن و مطمئن برای ارسال تصاویر آنالوگ باشد.

دوربین آنالوگ چیست؟

دوربین مداربسته آنالوگ (Analog CCTV) یک تجهیز الکترونیکی است که برای دریافت تصاویر و تبدیل آنها به سیگنال های الکترونیکی از آن استفاده می شود. این کار در دوربین های مداربسته به وسیله حسگر الکترونیکی دوربین یا Imaging Sensor صورت میگیرد. این حسگر میتواند یکی از انواع CCD یا CMOS باشد. دوربین های مداربسته آنالوگ نسل قدیمی تر از سیستم های مداربسته را تشکیل می دهند که امروزه رفته در حال از رده خارج شدن هستند. این دوربین ها در مقایسه با دوربین های شبکه یا دیجیتال از عیب های بزرگی برخوردارند که یکی از بزرگترین آنها محدود بودن کیفیت تصویر این دوربین هاست.

 

نصب دوربین آنالوگ در سهیلیه

نصب دوربین آنالوگ در سهیلیه

نصب دوربین مداربسته آنالوگ در سهیلیه :

  • خروجی تصویر دوربین به شکل یک فیش مادگی BNC است. ورودی تغذیه نیز شکلی مشابه فیش های آداپتور یا تغذیه تجهیزات الکترونیکی دارد.
  • دوربین را از جعبه خارج کرده و ورودی/خروجی های آن را شناسایی کنید. دوربین باید حداقل دارای دو خروجی / ورودی باشد. یکی برای تغذیه و دیگری برای تصویر دوربین
  • همچنین برای تامین برق دوربین آداپتور دوربین را به برق شهر متصل کرده و خروجی آن را به فیش تغذیه دوربین متصل می کنید.
  • دستگاه DVR را از طریق خروجی های تصویر به نمایشگر متصل کرده و سپس روشن کنید.
  • خروجی تصویر دوربین را باید از طریق کابل تصویر RG59 که دو طرف آن با فیش BNC اتصال خورده به دستگاه DVR متصل کنید.
  • بقیه دوربین ها را به همین روش به دستگاه متصل کنید.
  • در صورتی که مراحل بالا را به خوبی انجام داده باشید با روشن شدن دستگاه DVR میتوانید تصویر دوربین را بر روی نمایشگر ببنید.

قیمت نصب دوربین مداربسته آنالوگ در سهیلیه :

هرچه کیفیت ضبط تصویر روی دستگاه دی-وی-آر بالاتر باشد بصورت صعودی قیمت تمام شده سیستم بالاتر می رود و مثلا یک DVR حرفه ای با کیفیت پخش و ضبط ۵ مگاپیکسل قیمتی حدود چهار برابر یک DVR اکونومی با کیفیت فقط پخش ۵ مگاپیکسل دارد. عوامل تاثیر گذار بر قیمت نصب دوربین آنالوگ در سهیلیه :

  • اجرت کابل کشی
  •  متراژ کابل
  • ظرفیت هارد و گردش آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *