نصب دوربین مداربسته آنالوگ در سهیلیه – نصاب دوربین آنالوگ در سهیلیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دزدگیر اماکن سیم کارتی چیست؟
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه ip در سهیلیه – نصاب دوربین در سهیلیه

نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه یا ip در سهیلیه و نصب دوربین تحت شبکه در تهران، نصب دوربین تحت شبکه در کرج و … می تواند یک امر گران‌قیمت باشد اما نگران نباشید مجموعه ایمن صنعت در نصب انواع دوربین های مداربسته توانایی و تخصص چندین ساله دارد که با نازلترین قیمت ها به شما عزیزان خدمت رسانی میکند این مقاله جهت آشنایی بیشتر شما جهت نصب دوربین های مداربسته می باشد. جهت مشاوره رایگان و نصب دوربین مداربسته می توانید با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

نصب دوربین تحت شبکه ip در سهیلیه :

نصب دوربین مداربسته شبکه تا حدودی پیچیده‌تر از نصب دوربین های آنالوگ است با این حال یادگیری طریقه نصب آن زمان زیادی نمی خواهد. جهت نصب دوربین مداربسته IP در کرج نیاز به اطلاعات مختصری در خصوص شبکه های کامپیوتری، پسیو کاری و کابل کشی شبکه، طرز کار با دریل برای سوراخ کردن دیوار و در صورت نیاز نصب داکت یا لوله فلکسی برای اجرای نصب به صورت استاندارد می باشید. شما می بایست با توجه به نیاز و کاربری خود تعداد و نوع دوربین مداربسته تحت شبکه خود را انتخاب و اقدام به تهیه آنها کنید.

در ابتدا طرحی کلی از کابل کشی، محل نصب دوربین ها، محل هایی که باید سوراخ شوند را دقیقا مشخص کنید. با توجه به محل نصب و نیاز ما داکت برق، لوله فلکسی یا لوله فلزی را در مسیر کابل کشی هر دوربین و جایی که برای آن در نظر گرفته ایم نصب می کنیم. در صورتی که تصویر دوربین های مداربسته قابل مشاهده نبود، ممکن است کابل شبکه یا برق قطع باشد یا دوربین مورد نظر خراب باشد.

نصب دوربین تحت شبکه ip در سهیلیه

نصب دوربین تحت شبکه ip در سهیلیه

 

دوربین مداربسته تحت شبکه ip چیست؟

دوربین های مداربسته تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ برای اولین بار توسط شرکت axis  به بازار راه یافت. همه شرکت های سازنده دوربین مداربسته تحت شبکه از پروتکل های اختصاصی خود استفاده می کنند. به همین دلیل تنها در صرتی امکان  استفاده همزمان از این دوربین ها موجود است که  تکنولوژی Onvif برای دوربین ها فراهم شده باشد. به نوعی این دوربین ها را می توان به دو دسته از لحاظ ثبت و ذخیره تصاویر تقسیم بندی کرد. دسته اول دوربی هایی هستند که برای ذخیره ی تصاویر به طور قطع به یک سیستم مرکزی nvr لازم دارند اما برخی از این دوربین ها دارای رم بوده و می توانند تصاویر را در رم خود بدون نیاز به nvr ذخیره نمایند.

دوربین مداربسته شبکه یا IP CCTV یک دستگاه الکترونیکی است که برای دریافت تصاویر و تبدیل آنها به اطلاعات دیجتال از آن استفاده میشود. این کار در دوربین های مداربسته شبکه به وسیله حسگر الکترونیکی دوربین یا Imaging Sensor صورت می گیرد. این حسگر میتواند یکی از انواع CCD یا CMOS باشد. دوربین های شبکه را میتوان نسل جدید دوربین های مداربسته دانست. استفاده از این دوربین ها هر روزه در حال افزایش است و رفته جای دوربین های نسل قبلی خود یعنی دوربین های انالوگ را میگیرند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از دوربین های مداربسته دیجیتال یا HD می توانید برروی لینک کلیک کنید.

مزایای استفاده از دوربین های تحت شبکه ip :

عمر بسیار بالا و مقرون به صرفه بودن در دراز مدت

تعامل با سایر سیستم‌ ها

امکان ارتباط بیسیم با امنیت و کیفیت بالا

امکان استفاده بهینه از کابل های ارتباطی

امکان ارسال همزمان تصویر، صدا و برق در بستر شبکه

کیفیت بالای تمام دیجیتال

عدم محدودیت در تعداد دوربین

با استفاده از کابل های کمتر یعنی یک کابل شبکه کافی است

کیفیت بالای تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *