نصب دوربین مداربسته hd در تهران- نصاب دوربین دیجیتال در تهران
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
نصب دوربین مداربسته دید در شب در کرج- نصاب دوربین دید در شب در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته دیجیتال hd در کرج- نصاب دوربین دیجیتال اچ دی در کرج

نصب دوربین های دیجیتال hd در کرج و نصب دوربین های دیجیتال در تهران و دیگر شهر های اطراف تهران تخصص مجموعه ایمن صنعت است که با داشتن سال ها تجربه می تواند با نازلترین هزینه برای شما دوربین های مداربسته دیجیتال و دیگر دوربین های مداربسته را نصب میکند و یکی از بهترین نصاب های دوربین مداربسته در کرج و … می باشد.

دوربین مداربسته با روزلوشن HD عموما دوربین های دیجیتال تحت شبکه هستند. این دوربین ها امکان دسترسی به روزولشن های تصویر بسیار بالا را برای شما فراهم می کنند. از نظر تئوری دوربین های دیجیتال هیچ محدودیتی برای روزولشن تصویر ندارند. اما به صورت عمومی این دوربین ها تا روزلوشن ۱۰مگا پیکسل تولید می شوند و در ایران دسترسی به این دوربین ها تا روزولشن ۵ مگاپیکسل به راحتی امکان‌پذیر است. جهت آشنایی بیشتر با دوربین های مداربسته دیجیتال یا HD می توانید برروی لینک کلیک کنید.

دوربین مداربسته دیجیتال hd چیست؟

در دوربین مدار بسته دیجیتال، تصاویر از همان ابتدا به صورت دیجیتال کد گذاری شده و بر روی بستر کابلی (کابل کواکسیال) به مرکز کنترل (DVR) انتقال پیدا می کنند. این مهم باعث می شود تا امکان مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته دیجیتال در میانه راه بین دوربین و دستگاه DVR دیجیتال توسط افراد سود جو قابل مشاهده  و سوء استفاده نباشد. به عبارت ساده‌تر و کابل RG59 دوربین دیجیتال در بین بریده شده و توسط کانکتور دوربین مدار بسته دیجیتال به یک مانیتور متصل شود، کاربران نمی توانند تصاویر دوربین های HD را بر روی نمایشگر مورد نظر خود مشاهده کنند.

نصب دوربین دیجیتال hd در کرج

نصب دوربین دیجیتال hd در کرج

دوربین های مداربسته دیجیتال معمولا از پروتکل های شبکه برای انتقال تصویر استفاده می کنند. این ویژگی، امکان اتصال این دوربین ها به شبکه های کامپیوتری و دریافت تصویر در شبکه را فراهم می کند. از این جهت به این دوربین ها، دوربین مداربسته شبکهیا IP می گویند. دوربین های دیجیتال نسبت به دوربین های آنالوگ مزایای زیادی دارند.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین های دیجیتال عدم محدودیت کیفیت تصویر آن هاست. دوربین های مداربسته دیجیتال از نظر تئوری هیچ محدودیتی برای روزولشن تصویر خود ندارند. در حال حاضر دوربین های با روزولوشن تا ۱۰ مگا پیکسل تولید می شوند، اما در ایران استفاده از دوربین های ۵ مگا پیکسل رایج است. برای آشنایی از مزایای دوربین های مداربسته می توانید برروی لینک کلیک کنید.

نصب دوربین مداربسته دیجیتال hd در کرج :

نصب دوربین های hd نیاز به دانش و سال ها تجربه دارد ولی در نصب همه دوربین های مداربسته موردی که حائز اهمیت می باشد یکی نوع دوربین مداربسته است و دیگری محل قرار گیری دوربین دیجیتال و هردوربین دیگری، انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد.

قیمت نصب دوربین دیجیتال hd در کرج:

قیمت رسمی نصب دوربین مداربسته توسط اتحادیه های صنف دوربین مداربسته در سراسر کشور هر ساله اعلام می شود. ملاک قیمت گذاری بر خدمات انجام شده در پروسه نصب دوربین مداربسته دیجیتال اچ دی و … میزان کار انجام شده است. پارامتر هایی مانند تخصص، زمان انجام، محل اجرای پروژه، هزینه حمل و نقل، نوع دوربین و … بر قیمت نصب دوربین مداربسته موثر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707