نصب دوربین مداربسته دیجیتال hd در کرج- نصاب دوربین دیجیتال اچ دی در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
نصب دوربین مداربسته دید در شب در تهران- نصاب دوربین دید در شب در تهران
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته دید در شب در کرج- نصاب دوربین دید در شب در کرج

نصب دوربین مداربسته دید در شب در کرج را ایمن صنعت با داشتن سابقه چندین ساله دانش و تجربه می تواند برای شما با کیفیت عالی و نازلترین قیمت انجام دهد و شما برای نصب انواع دوربین های مداربسته و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

نصب دوربین امنیتی یکی از موثرترین راه‌ها برای محافظت از خانه، مشاغل و خانواده‌هایمان و حفظ ایمنی آن‌ها می ‌باشد، لکن در مناطق تاریک ممکن است این نگرانی به وجود آید که یک دوربین امنیتی مداربسته در شب تا چه فاصله ‌ای را می‌تواند رویت کند. برخی از دوربین ‌های امنیتی از قابلیت دید در شب برخوردار نیستند. بنابراین در هنگام خرید دوربین، باید مطمئن شوید که دوربین مدنظرتان از چنین قابلیتی برخوردار است.

دوربین مداربسته‌ دید در شب یا همان مادون قرمز، دوربینی است که بدون در نظر گرفتن شرایط روشنایی کار می‌کند به این معنی که حتی هنگامی که میزان نور و روشنایی محیط صفر باشد، به شما کمک می‌کنند تا به‌طور دقیق از محیط خود با خبر شوید. دوربین های مداربسته که قابلیت دید در شب دارند، دارای LED هایی هستند که عموما به صورت دایره وار دور لنز قرار دارند که به این وسیله نور مورد نیاز برای ضبط تصاویر را تامین می کنند و بازه دید نور در چشم انسان محدوده ای بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نانومتر است و هر نوری خارج از این محدوده باشد توسط چشم انسان قابل دیدن نیست.

 

دوربین مداربسته دید در شب در کرج

دوربین مداربسته دید در شب در کرج

نصب دوربین دید در شب در کرج :

دوربین مداربسته دید در شب برای نصب آن و کلا نصب همه دوربین های مداربسته نیاز به دانش و سال ها تجربه دارید ولی در نصب همه دوربین های مداربسته موردی که حائز اهمیت می باشد یکی نوع دوربین مداربسته است و دیگری محل قرار گیری دوربین دیجیتال و هردوربین دیگری، انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تاثیر می گذارد. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد.

تکنولوژی دید در شب در دوربین ‌های مداربسته بسیار مفید است زیرا امکان شناسایی دقیق ‌تر حرکات را فراهم می‌کند، بنابراین این دوربین‌ها کوچکترین حرکت توسط یک عامل مزاحم را شناسایی کرده و بلافاصله به شما هشدار می‌دهند. اگرچه ممکن است مواقعی پیش آید که شما یا پلیس نتوانسته خود را به موقع به محل حادثه رسانده و شخص متجاوز یا سارق محل وقوع جرم را ترک می‌کند. در این شرایط، دوربین‌های مداربسته دید در شب حتی مفیدتر واقع می ‌شوند. وضوح فیلم‌هایی که این دوربین ‌ها با استفاده از نور مادون قرمز و تکنولوژی دید در شب قادر به ضبط هستند، این امکان را فراهم می‌کند که مجرمان به آسانی شناسایی و دستگیر شوند.

انواع دوربین های دید در شب جهت نصب :

  • دوربین ‌های امنیتی میان برد

هنگامی که صحبت درباره دید در شب باشد، این نوع دوربین‌ها می ‌توانند از دید در شب برخوردار باشند. با این حال، دید آنها محدود است. به عبارت دیگر، فاصله خیلی دور را نمی ‌توانند ببینند.

  • دوربین های کوتاه برد و ارزان قیمت

همان ‌طور که از نام این نوع دوربین ‌ها مشخص است، آنها ارزان قیمت هستند. علاوه بر این نوع دوربین‌ ها دارای ویژگی های محدودی هستند و از برد کمی برخوردار می ‌باشند. و معمولا کیفیت تصاویرشان نیز پایین است.

  • دوربین ‌های امنیتی سطح بالا

این دوربین‌ها که جزو دوربین های امنیتی HD هستند از کیفیت عالی ‌ای برخوردار می‌باشند. تصاویر و فیلم‌های ضبط شده در روز و شب روشن و واضح هستند. البته این دوربین‌ها ممکن است کمی گران باشند، اما حداقل شما از کیفیت و دوام تجهیزات اطمینان خواهید داشت.

قیمت نصب دوربین دید در شب :

قیمت نصب دوربین مداربسته دید در شب و سایر دوربین های مداربسته توسط اتحادیه های صنف دوربین مداربسته در سراسر کشور هر ساله اعلام می گردد. ملاک قیمت گذاری بر خدمات انجام شده در پروسه نصب دوربین مداربسته میزان کار انجام شده است.پارامتر هایی مانند تخصص، زمان انجام و … بر این قیمت های مؤثر هستند. هزینه نصب دوربین مدار بسته در درجه اول به نوع دوربین و در مراحل بعدی به تعداد دوربین ها و میزان کار مورد نیاز برای نصب بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *