نصب دوربین تحت شبکه در کرج، نصب دوربین ip در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
نصب دوربین مداربسته دیجیتال hd در کرج- نصاب دوربین دیجیتال اچ دی در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته hd در تهران- نصاب دوربین دیجیتال در تهران

نصب دوربین های دیجیتال hd و هرنوع دوربین های مداربسته دیگر نیاز به دانش و تخصص و مهارت دارد که ایمن صنعت با داشتن سال ها تجربه و رزومه کاری همه این موارد را داراست و با نازلترین قیمت به نصب انواع دوربین های مداربسته می پردازد. چه در تهران و چه در کرج و دیگر استان های حومه تهران باشید نگران نصب دوربین های خود نباشید چراکه ایمن صنعت آماده ارائه خدمات راه‌اندازی و نصب دوربین های مداربسته در تهران و حومه های آن می باشد.

دوربین های مداربسته hd (دیجیتال) را بیشتر بشناسید!

دوربین مداربسته دیجیتال یا hd نسل جدیدی از سیستم های مداربسته است. دوربین های دیجیتال مداربسته در ابتدای ورود به بازار مزایای کمی نسبت به دوربین های انالوگ داشتند. اما با گذشت زمان و پیشرفت علوم دیجیتال، این دوربین ها هر روز بیشتر رایج شدند. یکی از انواع دوربین های نظارت تصویری، دوربین مدار بسته دیجیتال است. این نوع دوربین به دوربین HD نیز معروفمی باشد و HD مخفف کلمه لاتین High definition می باشد. دوربین مداربسته دیجیتال با استفاده از ای پی فعالیت می کند این دوربین ها به دوربین مداربسته ip نیز معروف می باشند.

اگر چه برخی افراد بر این تفکر هستند که دوربین مداربسته دیجیتال همان دوربین مداربسته wifi می باشد اما این گونه نمی باشد دقت داشته باشید یک دوربین دیجیتال یک دوربین مداربسته ip نیز می باشد اما  یک دوربین wifi نمی باشد به عبارت دیگر می توان گفت دوربین مداربسته وای فای یک نوع دوربین مداربسته دیجیتال می باشد. جهت آشنایی با دوربین های مداربسته آنالوگ می توانید برروی لینک کلیک کنید و همچنین جهت نصب دوربین های مداربسته اچ دی یا همان دیجیتال با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

چرا نصب دوربین مداربسته دیجیتال hd :

رایج ترین دوربین های مدار بسته موجود در دنیا سیستم مدار بسته آنالوگ است اما کیفیت پایین دوربین های آنالوگ باعث شده تا بسیاری از مشتریان به دنبال استفاده از دوربین های با کیفیت تر باشند از این رو سیستم های مدار بسته دیجیتال HD مناسب ترین جایگزین برای نصب هستند. به همین دلیل برای شما از مراحل نصب و قیمت نصب دوربین های اچ دی می گوییم. (اگرچه این مقاله بیشتر جنبه آشنایی شما با طریقه نصب دوربین را دارد اما به این معنی نیست که بدون حضور متخصص و نصاب دوربین های مداربسته شما بتوانید از ۰ تا ۱۰۰ نصب را انجام دهید.)

 

نصب دوربین دیجیتال در تهران

نصب دوربین دیجیتال در تهران

نصب دوربین های دیجیتال hd در تهران:

نصب دوربین های hd نیاز به دانش و سال ها تجربه دارد ولی در نصب همه دوربین های مداربسته موردی که حائز اهمیت می باشد یکی نوع دوربین مداربسته است و دیگری محل قرار گیری دوربین دیجیتال و هردوربین دیگری، انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد.

مراحل نصب دوربین دیجیتال hd در تهران :

  • نصب و تنظیمات دستگاه ضبط
  • نصب هارد در دستگاه DVR
  • انتخاب منبع تغذیه برای دوربین دیجیتال
  • کابل کشی تصویر و برق دوربین hd
  • انتقال تصویر در دوربین دیجیتال

انواع دوربین های مداربسته دیجیتال hd جهت نصب :

  • سیستم مدار بسته AHD
  • سیستم مدار بسته HD-CVI
  • سیستم مدار بسته HD-SDI
  • سیستم مدار بسته HD-TVI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *