نصب درب ریلی پارکینگ – نصاب درب ریلی پارکینگ در تهران و کرج
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
نصب جک درب ورودی
نصب جک درب ورودی – جک درب آرام بند و نصب آن را بهتر بشناسید!
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
نمایش همه

نصب کرکره اتوماتیک در تهران و کرج – نصاب کرکره اتوماتیک برقی

نصب کرکره اتوماتیک در تهران و کرج

نصب کرکره اتوماتیک در تهران و کرج

نصب کرکره اتوماتیک یا نصب درب کرکره ای اتوماتیک پارکینگ در تهران و کرج توسط مجموعه ایمن صنعت با بالاترین کیفیت انجام می شود. کرکره برقی امروزه یکی از محصولاتی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط های کاری و منازل مسکونی لازم است. درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد که در ابتدای کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد بدون اینکه تغییری در ظاهر و نوع ساخت آن ایجاد کنند. اما بعد از مدتی استفاده از این روش در ساخت درب های ساختمانی نیز متداول شد و برای ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره برقی به بازار این محصول آغاز جدیدی بود.

 

کرکره اتوماتیک چیست؟

کرکره برقی یک نوع در می باشد که با روشی مدرن و به صرفه برای محل کار و منزل شما مورد استفاده قرار می گیرد. کرکره های برقی را در محیط های محتلفی می توانید استفاده کنید از جمله این محیط ها می توان به درب پارکینگ، درب انبار، پنجره و … اشاره کرد. کرکره برقی که همان کرکره برقی اتوماتیک می باشد امروزه نقش سهولت بخشی را با وجود ساختاری ساده ایفا کرده است. درواقع در گذشته و دهه های پیشین انسان ها برای حفاظت و یا راحتی بیشتر محیط زندگی خود از کرکره استفاده می کردند اما امروزه با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا ساخت و طراحی دسته جدیدی از کرکره ها با نام کرکره اتوماتیک انجام شود.

نصب کرکره اتوماتیک

نصاب کرکره اتوماتیک برقی در تهران :

کرکره های برقی برای افزایش امنیت به مغازه ها و فروشگاه ها و یا پارکینگ های مناطق مسکونی مورد استقبال زیادی قرارگرفته است.وجود تنوع بالا در جنس و نوع وطرح و رنگ در تیغه هایی که در آن بکاربرده میشود.نقش بسزایی در خرید این نوع درب ها داشته است. مجموعه ایمن صنعت سالهاست که خدمات نصابی کرکره را در تهران و حومه های آن و کرج با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به انجام می رساند. مجموعه ما درخصوص نصب راه بند، نصب جک درب، نصب درب ریلی و نصب درب شیشه ای سکوریت نیز تخصص و مهارت دارد جهت اطلاع بیشتر کلیک کنید.

نصب کرکره های برقی و انواع درب اتوماتیک و کرکره ضد سرقت را از ما بخواهید. اقلامی که برای نصب کرکره برقی مورد نیاز است عبارتند از :

۱- تیغه

۲- شفت (لوله-محور)

۳- ریل، مویی و کپس

۴- موتور

۵- UPS

۶- صفحه پلیت

۷- یاتاقان

۸- اندی کپ

۹- رسیور

۱۰- کاور موتور ساید

قیمت نصب کرکره برقی در تهران و کرج :

از عوامل تعیین کننده قیمت درب کرکره ای کیفیت محصولات بکاربرده شده در آن،نوع موتور ،میزان تردد در محل و…است.از جمله موتورهای پرکاربرد این نوع درب کرکره ای ها میتوان به موتورهای ساید-توبلار و… اشاره کرد. تنوع درمحصولات درب کرکره ای باعث ایجاد تنوع درقیمت درب کرکره ای نیزکرده است. علاوه برآن ابعاد و تعیین نوع تیغه و انتخاب نوع موتور درتعیین قیمت درب کرکره ای نقش به سزایی دارد. البته اگر سفارش شما خارج از تهران باشد مبلغی بابت ایاب و ذهاب نیز به هزینه اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707