نصب کرکره برقی در کردان، نصاب کرکره برقی در کردان
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
نصب کرکره برقی در سهیلیه، نصاب کرکره برقی در سهیلیه
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
نمایش همه

نصب کرکره برقی در فردیس کرج، نصاب کرکره برقی در فردیس کرج

نصب کرکره برقی کار تخصصی است و نیاز به دانش دارد، مجموعه ایمن صنعت در خصوص کرکره برقی در تهران و حومه تهران اعم از فردیس، نصب کرکره برقی در کرج، نصب کرکره برقی در کردان، نصب کرکره برقی در هشتگرد، نصب کرکره برقی در پرند و … را با مهارت و تخصص کافی همراه با پشتوانه چندین ساله تجربه با نازلترین قیمت انجام می دهد.

در گذشته نه چندان دور در خیابان های شهر استفاده از کرکره های دستی مغازه ها را می دیدیم، کرکره دستی از آهن ساخته می‌شد به همین دلیل به مرور زمان ظاهر زیبای خود را در برابر وزش باد و باران از دست می داد و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشتند. پس از سال ها خدمت حفاظ آکاردئونی جایگزین کرکره سنتی شد. اما به دلیل دشوار بودن مراحل ساخت و رنگ آمیزی حفاظ آکاردئونی این محصول دارای قیمت بالایی بود به همین ترتیب کرکره برقی جایگزین حفاظ آکاردئونی و کرکره سنتی شد. جهت گسب اطلاعات بیشتر از کرکره برقی و انواع آن می توانید برروی لینک کلیک کنید.

بعد از گذشت سال ها و رشد تکنولوژی استفاده از کرکره برقی ابتدا در اروپا و آمریکا رواج پیدا کرد و به مرور زمان در ایران هم از کرکره برقی استفاده می کردند. کرکره برقی اولیه با کرکره های امروزی بسیار متفاوت بود. موتوری که بر روی آن نصب می شد صدای بسیار بالایی داشت که در هنگام بالا و پایین رفتن کرکره تولید می شد. در کنار آن تیغه های کرکره برقی اولیه از نظر مقاومت بسیار ضعیف بودند و با یک دیلم و کمی زور بازو به راحتی شکسته می شد.

نصب کرکره برقی در فردیس کرج :

برای نصب و راه‌اندازی کرکره برقی باید مراحلی را انجام بدهید که این مراحل به دست نصاب آن انجام می شود. قبل از نصب کرکره اتوماتیک، فرد نصاب باید درگاه و ابعاد درب را اندازه گیری کند و این کار چون به دقت بالایی نیاز دارد، پس کافیست یک فرد کار بلد را انتخاب کنید تا از بسیاری از مشکلات از قبیل اندازه نبودن کرکره جلوگیری بشود. عوامل موثری هستند که برای به وجود نیامدن مشکل، اعمال می شوند مانند نحوه نصب، نوع تیغه کرکره برقی و نوع موتور و… سپس بعد از اندازه گیری محل نصب باید درب قدیمی توسط نصاب ماهر تخریب و محیط پاکسازی شود.

زمانی که درب قدیمی را از محل خارج می کنید پس از آن به باز کردن پیچ ها نوبت می رسد. زیرا کرکره به وسیله پیچ ها به فنر متصل شده و باید برای آزادسازی آن ها پیچ ها را با احتیاط باز کنیم. پیچ هایی که زمان زیادی از نصب آن ها می گذرد معمولا بسیار سفت هستند. به این نوع از پیچ ها پیچ های فعال می گویند زیرا در هنگام باز شدن نیروی زیادی از خود خارج می کنند. پس در هنگام باز کردن پیچ های قدیمی بسیار مراقب باشید.

معمولا شفت درب های کرکره ی قدیمی به کمک دو پیچ به درب وصل می شوند. برای نصب و راه‌اندازی کرکره برقی جدید باید شفت ها را باز کنیم. برای این کار باید ابتدا پیچ های آن را باز کنیم تا شفت درب قدیمی نیز باز شود. در غیر این صورت باید از دستگاه فرز جوش کمک بگیریم. زیرا برخی از شفت های قدیمی به وسیله جوش به پلیت متصل می شوند.

نصب کرکره برقی فردیس کرج

نصب شفت در کرکره برقی :

برای نصب شفت کرکره برقی، اول بین دو خورشیدی را دقیق اندازه گیری میکنیم و لوله را برش میدهیم. بعد موتور توبولار را یک طرف لوله جا میزنیم که در مراحل بعدی آموزش تصویر نصب کرکره برقی توضیح بیشتر را ارائه خواهیم نمود. حدود ۴٠ سانتی‌متر موتور توبولار را وارد لوله میکنیم. سپس آدابتور را هم داخل لوله جا میزنیم تا بوسیله ی میخ  پرچ به لوله اتصال داده شود و چهار یا پنچ سوراخ ایجاد میکنیم تا کار پرچ کردن را انجام دهیم و توجه کنید برروی شیار ها این سوراخ ها را ایجاد نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از نصب کرکره برقی برروی لینک کلیک کنید.

قیمت نصب کرکره برقی در فردیس کرج :

قیمت و هزینه تمام شده برای نصب کرکره برقی (اتوماتیک) از ۰ تا ۱۰۰ براساس هزینه آهن، قیمت موتور کرکره برقی، کرایه حمل تا مکان پروژه، قیمت نصب و آهن کشی، هزینه تیغه کرکره برقی و شفت کرکره برقی تعیین می شود. اینکه شما می خواهید یک کرکره برقی برای واحد مسکونی خود داشته باشید یا یک مجتمع بزرگ تجاری یا یک مرکزی مانند فرودگاه و یک مجتمع اداری و … طبیعی است که از نظر متریال مورد استفاده و ابعاد و اندازه کار با هم متفاوت هستند به همین خاطر براساس نیاز خود و کاری که میخواهید انجام بشود و ابعاد کار، باید با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید تا به طور دقیق از قیمت تمام شده پروژه مد نظرتان مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707