نصب کرکره برقی در هشتگرد، نصاب کرکره برقی در هشتگرد
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
نصب کرکره برقی در فردیس کرج، نصاب کرکره برقی در فردیس کرج
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
نمایش همه

نصب کرکره برقی در کردان، نصاب کرکره برقی در کردان

نصب کرکره برقی در کردان و حومه های شهر تهران برای مجموعه ایمن صنعت یک فعالیت حرفه ای و تخصصی است که با پشتوانه چندین ساله آماده ارائه خدمات نصب و راه‌اندازی کرکره برقی برای شما عزیزان می باشد. ایمن صنعت به عنوان یکی از بهترین نصاب های کرکره برقی، علاوه بر ارائه خدمات نصب کرکره برقی در کردان، نصب کرکره در هشتگرد، نصب کرکره در کرج و نصب کرکره در پرند را به بهترین شکل و با نازلترین قیمت انجام می دهد.

کرکره برقی که درواقع یک نوع درب اتوماتیک است با استفاده از یک موتور به صورت عمودی بالا و پایین می شود. موتور کرکره برقی را می توانید به یک منبع برقی سیمی یا به انرژی خورشیدی به منظور بالا رفتن بهره وری انرژی وصل کنید. کرکره برقی مدرن شده کرکره دستی می باشد. این وسیله از جنس آلومینیوم ساخته شده است و زمان باز و بسته کردن آن خوب است. برای کسب اطلاعات بیشتر از مزایا و معایب کرکره برقی می توانید برروی لینک کلیک کنید.

تاریخچه کرکره برقی :

درواقع در گذشته و دهه های پیشین انسان ها برای حفاظت و یا راحتی بیشتر محیط زندگی خود از کرکره استفاده می کردند اما امروزه با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا ساخت و طراحی دسته جدیدی از کرکره ها با نام کرکره برقی انجام شود. سابقه درب های کرکره ای در ایران به بیش از ۲۵ سال می رسد. در ابتدای ساخت کرکره برقی، تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک انجام میشد بی اینکه تغییری در نوع ساخت و ظاهر آن اتفاق بیفتد اما بعد از گذشت مدتی ساخت کرکره های برقی متداول شد و این موضوع آغازی برای ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره برقی به بازار هدف شد.

قیمت نصب کرکره برقی در کردان :

قیمت و هزینه تمام شده برای نصب ۰ تا ۱۰۰ یک کرکره برقی (اتوماتیک) براساس قیمت موتور کرکره برقی، قیمت نصب و آهن کشی، هزینه آهن، کرایه حمل تا مکان پروژه، هزینه تیغه کرکره برقی و شفت کرکره برقی تعیین می شود. اینکه شما می خواهید یک کرکره برقی برای واحد مسکونی خود داشته باشید یا یک مجتمع بزرگ تجاری یا یک مرکزی مانند فرودگاه و … از نظر متریال مورد استفاده و ابعاد و اندازه کار با هم متفاوت هستند به همین خاطر براساس نیاز خود و کاری که میخواهید انجام بشود باید با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید تا به طور دقیق از قیمت تمام شده کار مطلع شوید.

نصب کرکره برقی در کردان

نصب کرکره برقی در کردان :

شما برای نصب انواع کرکره برقی در کردان کافیست براساس نیاز و بودجه ای که در نظر دارید، کرکره برقی مناسب خود را انتخاب کرده و با ما متخصصین ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به محل شما حضور یابند و کار نصب کرکره برقی شما را به انجام رسانند. می‌دانید که نصب و راه‌اندازی کرکره برقی نیاز به دانش و تخصص خاص دارد و اگر به درستی نصب نشود صدای نامناسبی برای مجتمع مسکونی، ساختمان یا مجتمع تجاری ایجاد می کند.

معمولا بازسازی فقط شامل کرکره برقی نمی شود و نما و تابلوی مغازه ها نیز در هنگام بازسازی نوسازی می شوند. باید توجه داشته باشید نصب کرکره برقی جدید باید به عنوان اولین مرحله در هنگام بازسازی انجام شود و سپس تابلو و نمای ساختمان اجرا شود تا دورپیچ رول توسط تابلوی جدید و شاسی و ریل ها توسط نمای جدید کاور شود. ترتیب مراحل بازسازی مغازه بسیار شبیه به مراحل ساخت یک مغازه نوساز است و با همان ترتیب کارها انجام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707