قیمت موتورهای توبولار لینوکس(سیم پیچ مسی)
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور سانترال بارزانته
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور ساید لیفت توربو AC

موتور ساید لیفت توربو AC یکی از مهم ترین اجزای کرکره برقی به شمار می رود که باعث به حرکت درآمدن کرکره برقی می شود و البته از سویی عملکرد سطح بالای آن را تضمین می کند. گفتنی است که موتور ساید لیفت توربو در کنار تیغه ها و شفت ها قرار می گیرد و به وسیله ی زنجیر ها و چرخ دنده ها باعث به حرکت درآوردن تیغه ها می شود. در واقع می توان اذعان داشت که موتور ساید لیفت توربو جزو ارزان ترین مدل های موتور ساید به شمار می رود که البته همین امر را بی تاثیر در محبوبیت خود نمی بیند. حال در این مقاله قصد داریم به بررسی موتور ساید لیفت توربو AC از لحاظ فنی بپردازیم و با این محصول بیش از پیش آشنا شویم.

مشخصات فنی موتور ساید لیفت توربو AC

موتور ساید لیفت توربو با توجه به نیاز مشتریان و البته در جهت جا نماندن از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است و از همین سو در انواع مختلف در بازار موجود می باشد که البته می توان موارد زیر را جزو موتور های سایدی در نظر گرفت که با مکانیزم AC کار می کنند:

  • موتور ساید لیفت توربو ۳۰۰ کیلوگرمی AC
  • موتور ساید لیفت توربو ۶۰۰ کیلوگرمی AC

بد نیست که به این موضوع نیز اشاره کنیم که این موتور های ساید به پر قدرت بودن و عملکرد بی سر و صدا و البته بی دردسر معروف هستند و همین امر در کنار کم هزینه بودن آن ها توانسته تا محصولی محبوب از آن ها در مقابل کاربران مصرف کننده ارایه دهد.

 

موتور ساید لیفت توربو AC

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *