کرکره برقی در بلوار فردوس تهران
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
کرکره برقی در تهرانسر
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
نمایش همه

کرکره برقی در شهرک اکباتان

برای تعیین قیمت درب کرکره ای پارکینگ باید قیمت انواع برندهای موتور را بررسی کرد. برای تصمیم گیری در مورد نوع موتور، ابعاد و جنس تیغه ها بسیار مهم است. اگر شما موتور کم توان تری نسبت به وزن تیغه ها انتخاب کنید شاید قیمت موتور کرکره برقی شما ارزان­تر تمام شود ولی هزینه تعمیرات و تعویض آن بیشتر از هزینه اولیه شما خواهد شد. انواع موتورهای کرکره برقی در بازار موجودند و شما با توجه به میزان بودجه و کاربرد فضا می توانید مدل موتور مناسب خود را انتخاب کنید. برای نمونه قیمت موتور کرکره برقی تسلا گران­تر از قیمت موتور کرکره برقی چینی است ولی توان بیشتری برای حرکت دادن تیغه های سنگین­تر دارد و حرکت رول تیغه ها را بسیار روان­تر می­ کند، در نتیجه اصطکاک تیغه ها را به حداقل رسانده و باعث افزایش عمر مفید درب می شود.

این نوع موتور دقیقا مشابه موتورهای توبلار بوده و تفاوت بارز آن در قدرت و میزان تردد روزانه می باشد. موتور توبلار صنعتی شهرک اکباتان قدرتی بین ۲۳۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم را دارا هستند و برای نصب آن ها می بایست از لوله ۱۱ برای جا دادن موتور داخل آن استفاده نمود. این قطر لوله در موتورهای ساید نیز استفاده می گردد. حال چه چیزی باعث می شود که کسی موتور توبلار صنعتی را به موتور ساید کرکره برقی ترجیح دهد؟ قوی ترین علت می تواند کمبود فضا برای نصب موتور ساید باشد. تفاوت موتور ساید و موتور توبلار در قطعات جانبی آن می باشد. قطعاتی مانند برد، پایه، اندکپ و بلبرینگ که در موتور های توبلار به صورت جدا از هم تهیه می شوند، در موتورهای ساید به صورت یک پک واحد به خریدار ارائه می گردد. به طور کلی قیمت موتور کرکره برقی به میزان تردد در روز و وزن تیغه ها بستگی دارد.

 

کرکره برقی شهرک اکباتان

 

مجموعه ایمن صنعت با سال ها دانش و تجربه آماده ارائه خدمات تولید، راه اندازی و نصب کرکره برقی اتوماتیک و انواع کرکره برقی در شهرک اکباتان تهران به شما عزیزان می باشد. علاوه بر این خدمات در زمینه نصب دزدگیر اماکن، نصب راه بند، نصب دوربین مداربسته، نصب جک درب، نصب درب ریلی نیز خدمات شایانی را ارائه می دهد کافیست با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *