جک درب ریلی یال ۱۵۰۰
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
جک درب فک مدل ۴۰۲CBC – جک برقی الکتروهیدرولیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
نمایش همه

جک درب آلدو ۶۰۰ شفت بلند

جک آلدو ۶۰۰ یک جک تولید ایران میباشد و برای درب های بسیار عریض و سنگین کاربرد دارد. باید خاطر نشان کرد جک پارکینگی شفت بلند دارای بازویی بلند تر از مدل ۴۰۰ میباشد و از نظر عرض درب و قدرت جابجایی به مراتب درب های بزرگتری را قادر به جابجایی میباشد . جک آلدو  قابلیت نصب در محیط های مرطوب  و فضای باز را دارد چرا که کاملا پلمپ بوده و از نفوذ آب و گرد غبار در امان است. در بحث فنی جک الکترومکانیکی آلدو شفت بلند باید اشاره به موفقیت مدل های ۴۰۰ این جک گفت که با استقبال خوبی در بازار مواجه شده است ، آلدو ۶۰۰ برای درب های سنگین و عریض طراحی شده است که عوما برای محیط های مسکونی یا صنعتی نصب میشود و کاملا بی صدا بوده و دارای عملکرد نرم و یکدستی است که در کمترین زمان ممکن درب ورودی پارکینگ را باز و بسته میکند.

جک آلدو 600 شفت بلند

شفت بلند به این معنی است که هر چه از مقدار حرکت شفت جک (میله جک) به سمت داخل و بیرون و یک عدد بر حسب میلیمتر است. مثلاً کورس حرکتی آلدو  ۶۰ سانت به میزان ۶۰۰ میلیمتر است. یعنی شفت جک پارکینگی آلدو ۶۰۰ حداکثر به میزان ۶۰۰ میلیمتر ( ۶۰ سانتیمتر ) داخل و خارج می شود. این کورس برای درب های عریض بیشتر از ۴ متر نیز مورد استفاده قرار میگیرد. توجه داشته باشد با توجه به شفت بلند و قدرت موتور بالا جک آلدو در زمان استفاده فشار کمتری به موتور وارد میشود و در نتیجه در اثر گذر زمان طول عمر مفید جک بیشتر میباشد.

مشخصات کلی محصول
نوع و مدل جک

جک Aldo 600

حداکثر توان جابجایی ۶۰۰ کیلوگرم
حداکثر عرض درب ۴ متر
ولتاژ ورودی موتور جک برقی ۲۲۰ ولت
قابلیت نصب (برق اضطراری) دارد
قابلیت نصب قفل برقی دارد
تعداد کارکرد روزانه ۱۰۰ بار در ۲۴ ساعت
موقعیت های محل نصب مسکونی ، اداری
قابلیت توقف در برابر مانع دارد
قابلیت ترمزگیری دارد
قابلیت ضد آب و گردوغبار دارد
قابلیت باز شدن بیش از ۹۰ درجه دارد
متعلقات همراه جک دو عدد بازو – برد و باکس – دو عدد ریموت – فلاشر – متعلقات نصب
سایر ویژگی ها

آیا به دنبال راهی مطمئن و با کیفیت برای باز و بسته کردن درب خود هستید؟ جک درب آلدو ۶۰۰ شفت بلند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور شناخته می‌شود. این محصول با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و شفت بلند، امکانات بیشتری برای کاربران خود فراهم می‌کند. در این مقاله، با ویژگی‌ها، مزایا و نحوه استفاده از جک درب آلدو ۶۰۰ شفت بلند آشنا خواهیم شد.

مزایا و ویژگی‌های جک درب آلدو ۶۰۰ شفت بلند

جک درب آلدو ۶۰۰ شفت بلند به دلیل ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود جای خود را در بازار به عنوان یکی از بهترین جک‌های درب باز و بسته می‌گیرد. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

طراحی با کیفیت

جک درب آلدو با طراحی شکیل و با کیفیت خود، جلب توجه هر کسی را که به دنبال یک راه حل زیبا و کارآمد برای درب خود می‌باشد. این طراحی منحصر به فرد، به هر نوع دربی ستایش می‌کند.

شفت بلند برای عملکرد بهتر

با شفت بلند جک درب آلدو، عملکرد بیشتر و کارایی بهتر در باز و بسته کردن درب فراهم می‌شود. این ویژگی باعث افزایش عمر مفید جک می‌شود و امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می‌کند.

نصب آسان

با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته، نصب جک درب آلدو بسیار آسان است. کاربران می‌توانند با دنیایی از تنظیمات و امکانات، در کمترین زمان ممکن از این محصول بهره‌مند شوند.

چگونه از جک درب آلدو ۶۰۰ شفت بلند استفاده کنیم؟

برای استفاده از جک درب آلدو ۶۰۰ شفت بلند، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

 نصب جک

ابتدا، جک را با توجه به دستورالعمل نصب به درب خود متصل کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات به درستی و ایمنی نصب شده‌اند.

 تنظیمات

پس از نصب، تنظیمات را به دلخواه خود تنظیم کنید. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که عملکرد جک را به نیازهای خود و همچنین ویژگی‌های درب تنظیم کنید.

 تست عملکرد

قبل از استفاده رسمی، تستی بر روی عملکرد جک انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که درب به درستی باز و بسته می‌شود و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *