قیمت کرکره اتومات
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
منظور درب اتومات برقی پارکینگ
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
نمایش همه

منظور از جک برقی پارکینگی الکترومکانیکی چیست؟

جک ها در داخل بازویی جک پارکینگی قرار داشته و قدرت خود را به گیر بکس دیتگاه منتقل نموده تا بتواند جک را به حررکت در آورد و در آخر شفت بازویی با سرعت بالا تنظیم شده به عقب و جلو حرکت کند.جک پارکینگی الکترومکانیکی از لحاظ ایمنی به مانند سیستم های هیدرولیکی بسیار ایمن تولید شده و در برابر فشار بیرونی بسیار مقاوم میباشد و می توان با یک قفل برقی ساده و کار آمد نفوذ پذیری آن را غیر ممکن و به صفر رساند.

 

منظور از جک برقی پارکینگی الکترومکانیکی چیست؟

انواع جک برای درب لولایی

  • جک های الکترو مکانیکی
    برای درب های سبک باتردد پایین و با عرض کم میباشد وبه وسیله ی نیروی مکانیکی و چرخ دنده کار می کند برای امنیت بیشتر بر روی این درب ها از قفل برقی استفاده میگردد .
  • جک های هیدرولیکی
    برای درب های سنگین با تردد بالا و با عرض زیاد استفاده می شود و به وسیله فشار روغن کار می کند.

جک پارکینگی

جک های مناسب درب های دو لنگه

بیش از ۸۰ درصد درب های پارکینگی از نوع دو لنگه است اینگونه درب ها به این صورت میباشند که دو لنگه درب در کنار یکدیگر به سمت داخل یا خارج از ساختمان باز شده و مسیر خودرو را جهت عبور فراهم می کنند برای این درب ها نیاز به جک درب پارکینگ دو لنگه کامل دارد تا یک بازو سمت چپ درب و بازوی دیگر در سمت راست نصب گردد.

الکترومکانیکی به معنای ترکیب دو حوزه الکترونیک و مکانیک است. در جک برقی پارکینگی الکترومکانیکی، از این ترکیب برای ایجاد حرکت اتوماتیک و بهینه در درب‌ها استفاده می‌شود. این ترکیب اجزای الکترونیکی و مکانیکی را به یکدیگر متصل می‌کند تا عملکرد بهتری را فراهم کند.جک برقی پارکینگی الکترومکانیکی با استفاده از یک موتور الکتریکی و سیستم‌های مکانیکی، حرکت دقیق در درب پارکینگ را ایجاد می‌کند. این جک‌ها معمولاً با سیستم‌های کنترلی هوشمند ترکیب می‌شوند تا حرکت درب‌ها را به صورت اتوماتیک و هوشمندانه مدیریت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *