تفاوت کرکره برقی با کرکره دستی در چیست؟
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
جهت استفاده از درب های اتوماتیک چه دلایلی می تواند شما را ترغیب کند؟
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
نمایش همه

درب اتوماتیک گردان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

درب های اتوماتیک گردان معمولا از سه یا چهار درب که بر روی یک محور مرکزی در یک محفظه استوانه ای که به دور یک محور عمودی می چرخند تشکیل شده است. این نوع درب ها می توانند به عنوان یک هوا بند استفاده شوند و عمل مشابه آن را انجام دهند و یکی از موثر ترین نوع درب ها برای ذخیره انرژی می باشند.

تفاوت بین درب اتوماتیک گردان با درب دستی در چیست؟

تفاوت بین درب های گردان اتوماتیک و درب دستی در این است که درب اتوماتیک گردان مجهز به واحدهای درایو و سیستم های سنسور هستند که باعث می شود درب به صورت اتوماتیک کار کند. درب اتوماتیک گردان از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند و معمولا در میان بانک ها ، مراکز خرید ، هتل ها ، ساختمان های اداری استفاده می شوند. درب اتوماتیک گردان در شرایطی که کنترل آب و هوا در اولویت باشد ایده آل است. در طیف گسترده ای از سبک های لعاب با پروفایل های قاب آلومینیومی با وزن های مختلف در دسترس است.

امنیت در درب اتوماتیک گردان به چه صورت است؟

در درب اتوماتیک گردان به دلیل فاصله کم بین درب ها  میتوان یک عمل امنیتی انجام داد تا در هر زمان فقط یک فرد بتواند وارد و یا خارج شود. و این مزیت این نوع درب نسبت به درب های معمولی است که نفر دوم به راحتی می تواند همزمان با نفر اول وارد شود. واین موضوع یک قابلیت امنیتی به حساب می آید. و برای یالا تر بردن میزان امنیت این نوع درب های می توان از شیشه های ضد گلوله برای آن ها استفاده کرد.

درب اتوماتیک گردان علاوه بر استفاده آسان ، از ویژگی های ایمنی و امنیتی بیشتری نیز برخوردار است از این رو سرعت کنترل هرگز به سطح خطرناک افزایش نمی یابد، مانع از فشار بیش از حد کاربران یا خطر از بین رفتن کنترل در وزش باد شدید می شود. همچنین با داشتن رتبه امنیتی مناسب آرامش بیشتری را در مورد اینکه ساختمان شما در شب امن است را،فراهم می کند

درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان

درب های اتوماتیک گردان چه ویژگی هایی دارند؟

  • دارای میکرو کنترل هوشمند با انواع تنظیمات کاربردی برای کاربران
  • زیبایی منحصر به فرد و سازگار با نماهای مختلف ساختمان
  • تردد نامحدود
  • عدم تداخل نفرات در هنگام ورود و خروج
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  • قابلیت نصب انواع فریم های آلومینیومی و استیل در رنگهای مختلف
  • حرکت بیصدا، روان و سریع

ساختار درب اتوماتیک گردان چگونه است؟

اوج زیبایی و خلاقیت موجود در دربهای اتوماتیک را می توان در درب اتوماتیک گردان کلاسیک بزرگ مشاهده نمود. دربهای اتوماتیک گردان با جلوگیری از هدر رفتم بیش از ۹۰ درصد از انرژی در طول مدت کوتاهی قیمت بالای خود را جبران می کنند. به جد می توان این نوع از دربهای اتوماتیک را جذاب ترین نوع درب اتوماتیک دانست که با تکنولوژی بالا و سازه ای کاملاً مدرن و بروز، جای پای خود را در میان طرفداران درب های اتوماتیک بسیار محکم نموده است.

ستون مرکزی این نوع درب اتوماتیک گردان قوی تر از نوع قبلی می باشد و از فولاد تشکیل شده است همچنین یک سیستم منسجم دارد و برای درب هایی که قطر بزرگ تری دارند مناسب می باشد.
معابر فرار و گریز با عملکرد فوری و بالا و سیستم باز شدن دربی که در مواقع اضطراری به صورت اتوماتیک عمل می کند که به لنگه های درب اجازه می دهد که به سمت خارج تاب بخورند و اجازه وارد شدن را بدهند.

انواع درب اتوماتیک گردان :

  1. درب برقی گردان ۲ باله
  2. درب برقی گردان ۳ باله
  3. درب برقی گردان ۴ باله
  4. درب برقی ۳ یا ۴ باله (با ویترین خارجی)
  5. درب برقی گردان بریک اوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707