قیمت موتور کرکره برقی توبولار فونیکس
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور سانترال سیگما
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور توبلار دکو DOOYA

شرکت دکو از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز نمود و در این مدت موفق به دریافت نمایندگی انحصاری از شرکت های معتبری همچون KTH, HAIDELY, DOOYA و DECO شد. فعالیت های اصلی شرکت شامل ارائه کالاهای مذکور، طراحی و مشاوره، فروش، اجرا و خدمات پس از فروش می باشد. کمپانی DOOYA نیز چینی بوده، که موتور کرکره تولیدی آن ها در رده میانی موتورهای کرکره موجود در بازار قرار می گیرد. به طور کلی موتورهای کرکره ای توبولار و یا استوانه ای مناسب دربهایی با اندازه های کوچکتر از ۶ متر عرض می باشند و هزینه خرید این موتورها کمتر از مدلهای دیگر موتورهای کرکره برقی می باشد. محصولات دویا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای قیمت مناسب برای مصرف کننده است. در ادامه مطلب بیش تر با مشخصات فنی این محصول آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی موتور کرکره توبولار DOOYA

در ابتدا باید گفت موتور کرکره توبولار در چهارنوع مختلف با شفت ها و قدرت های متفاوت تولید می شود که انواع آن عبارتند از:

  • موتور توبولار با شفت ۴۵ (۵۰ نیوتن)
  • موتور توبولار با شفت ۵۹ (۱۰۰ نیوتن)
  • موتور توبولار با شفت ۶۴ (۱۵۰ نیوتن)
  • موتور توبولار با شفت ۹۲ (۲۰۰ نیوتن یا بیش تر)

باید گفت که تمامی این محصولات با ولتاژ ۲۳۰ ولت کار می کنند که در واقع تنها وجه مشترک مشخصات فنی آن ها به شمار می آید. قدرت موتور کرکره DOOYA از ۵۰ نیوتن تا حدود ۳۰۰ نیوتن در مدل های مختلف دسته بندی می شود که قادر به تحمل کردن بازه وزنی ۳۰ تا ۲۱۰ کیلوگرم است. با خرید موتور کرکره دکو که از شرکت DOOYA گرفته شده در حقیقت از محصولی با کارکرد روان و بی صدا و البته امنیت بالا به همراه سیستم خلاص کن دستی در هنگام قطع برق بهره خواهید برد.

 

موتور توبلار دکو DOOYA

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *