درب شیشه ای اتوماتیک گردان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
تیغه کرکره برقی پانچ دار یا سوراخ دار در کجا به کار می رود و چه مزایایی دارد؟
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
نمایش همه

تیغه فوم دار با جنس گالوانیزه کرکره برقی چیست؟

تیغه فوم دار با جنس ورقه های گالوانیزه به صورت دو جداره ساخته شده اند و در میان این تیغه های دو جداره فوم هایی قرار داده شده است که از مواد پلی اورتان می باشند و کاملا آن را عایق می کنند. بدین ترتیب از کرکره فوم دار در مکان های عایق استفاده می کنند. کرکره هوشمند فوم دار برای جلوگیری از هر گونه آلودگی صوتی و هر گونه ورود و خروج هوای سرد و گرم ساخته شده است. این نوع کرکره مناسب جهت استفاده در مغازه ها، فست فودی ها، فروشگاه ها، پارکینگ ها می باشد.

این تیغه همان تیغه کرکره برقی آلومینیوم میباشد فقط با این فرق که داخل تیغه از مواد خمیر پلی اروتان پر شده و توسط دستگاه این خمیر به صورت فوم در آمده که وجود این فوم در داخل تیغه باعث کم شدن صدای باز و بسته شدن تیغه میباشد. این تیغه هم از رنگ ضد خش الکترواستاتیک ساخته شده و دارای رنگ بندی مختلف می باشد. وزن آن در واحد متر مربع کمتر از آلومینیوم دوجداره می باشد ولی نسبت به تیغه تک جداره (تک پل) و دو جداره (دوپل) دارای مقاومت کمتری می باشد.

ساخت کرکره فوم دار از جنس گالوانیزه چگونه است؟

این تیغه کرکره برقی از خم خوردن ورق گالوانیزه در دستگاه نورد ساخته می شود و در نوع دوجداره جهت اینکه حالت خود را حفظ کند درون آن فوم پلی اورتان تزریق می شود. با توجه به جنس مواد اولیه و همچنین نازک بودن ورق گالوانیزه استفاده شده در ساخت این تیغه کرکره میتوان گفت تیغه گالوانیزه نامرغوبترین و ارزانترین نوع تیغه کرکره برقی می باشد و جهت تشخیص تیغه کرکره برقی گالوانیزه از سایر کرکره برقی ها می توان از آهنربا استفاده کرد.

توجه کنید که با توجه به اینکه فوم تزریق شده در تیغه کرکره گالوانیزه باعث عایق حرارت و صدا شدن می شود. درواقع تزریق این فوم در کرکره موجب ایجاد خاصیت عایقی می شود. همان طور که می‌دانید تیغه های با جنس فوم دار یکی از سبک‌ترین مدل های تیغه ها بوده که به دلیل وزن پایینی که دارد جز ارزان‌ترین نوع کرکره ها به شمار می آید. در حال حاضر کرکره های فوم دار طرفداران زیادی دارد چرا که با پیشرفت علم و تکنولوژی صنعت کرکره سازی تمام توان خود را به کار گرفته است تا بتواند کرکره ای تولید کند که هم از لحاظ هزینه به صرفه باشد و هم اینکه مقاومت و کارایی لازم را داشته باشد.

 

تیغه کرکره برقی فوم دار گالوانیزه

قیمت نیغه فوم دار از جنس گالوانیزه چقدر است؟

قیمت انواع تیغه کرکره فوم دار از جنس گالوانیزه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به جنس تیغه و وزن تیغه ها اشاره کرد. جنس تیغه ها هر چقدر که مقاوم تر باشد پس قیمت بیشتری را طبیعتا دارد. برا مثال تیغه های آلومینیومی نسبت به تیغه پلی کربنات و تیغه گالوانیزه از قیمت بیشتری برخوردار است چرا که وزن بیشتری نسبت به دو مدل نام برده شده دارد هم چنین کرکره های فولادی از کرکره های آلومینیومی برقی به دلیل داشتن وزن و ضخامت بیشتر قیمت بالاتری دارند.

نصب تیغه کرکره فوم دار از جنس گالوانیزه :

مجموعه ایمن صنعت با داشتن سال ها تجربه و تخصص در نصب انواع تیغه های کرکره برقی برای ارائه انواع خدمات مربوط به کرکره برقی آماده خدمت رسانی به شما می باشد. نصب تیغه های کرکره برقی نیاز به تخصص و دانش مخصوص خود دارد بنابراین اصلا نباید نصب کرکره برقی را یک کار ساده و غیر تخصصی تلقی کنیم به این دلیل که برای مثال تیغه های فوم دار از جنس گالوانیزه تیغه هایی هستند که عایق صدای بسیار خوبی هستند ولی همین تیغه ها اگر به خوبی نصب نشوند هنگام بالا و پایین شدن کرکره برقی صدای زیادی تولید میکنند بنابراین یکی از مراحل مهم در کرکره برقی نصب آن است.

 

تیغه کرکره برقی فوم دار گالوانیزه

تیغه کرکره برقی فوم دار گالوانیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *