نصب دزدگیر اماکن در چهارباغ
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور ساید کرکره اتوماتیک تیونی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور ساید بارزانته DC با باتری بک آپ

موتور ساید بارزانته با بک آپ یکی دیگر از محصولات کمپانی بارزانته است که امروزه به درستی یک کمپانی تحت لیسانس ایتالیا در نظر گرفته می شود. این کمپانی پیشرفته شدن در زمینه راهبند، موتور کرکره برقی و …. را مدیون گسترده تر کردن تیم تحقیق و توسعه خود و پیشرفت در راستای تکنولوژی روز دنیا می داند. به طور کلی امروزه می توان گفت که انواع کرکره های برقی بارزانته که در دسته های گوناگونی قرار می گیرند جزو بهترین های خود در مقایسه با هر رقیبی تلقی می شوند و این مهم در نوع خود دستاورد ارزشمندی به شمار می رود. حال در این مقاله ما قصد داریم به بررسی یکی دیگر از موتور های کرکره برقی بپردازیم و با این محصول بیش از پیش آشنا شویم.

مشخصات فنی موتور ساید بارزانته با بک آپ

در ابتدا باید گفت که باز هم کمپانی بارزانته در راستای احترام به نیاز مشتریان خود قدم موثری برداشته است و سعی کرده تا موتور ساید کرکره برقی خود را در انواع مختلف و البته همگام با تکنولوژی روز دنیا عرضه کند. در واقع می توان انوع موتور ساید بارزانته را در مقیاس با بک آپ به شکل زیر دسته بندی نمود:

  • ساید بارزانته ۳۰۰ کیلو با بک آپ
  • ساید بارزانته ۵۰۰ کیلو با بک آپ
  • ساید بارزانته ۷۵۰ کیلو با بک آپ

از ویژگی های اصلی این موتور های ساید در واقع می توان به UPS دار بودن آن ها اشاره داشت، چرا که دارای امکان نصب چشمی photocell و عملکرد Auto-Reverse بعنوان کرکره برقی پارکینگ را دارا می باشد. در واقع UPS مبنع تغذیه ای است که در شرایط افت ولتاژ و یا قطعی برق می تواند به عنوان منبع تغذیه جایگزین استفاده شود.

 

موتور ساید بارزانته DC با باتری بک آپ

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *