قیمت موتور ساید بارزانته DC با باتری بک آپ
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور ساید بارزانته AC
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور ساید کرکره اتوماتیک تیونی

موتور ساید تیونی در دسته موتور های پر قدرت قرار دارد؛ چرا که موتور های ساید با دارا بودن قدرت بسیار بالا و عملکرد انتقال قدرت (استفاده از چرخ دنده و زنجیر) برای ورودی هایی با مساحت بالا استفاده می شوند. واضح است که هرچه مساحت ورودی بیشتر باشد، تعداد و ابعاد تیغه ها و در نتیجه وزن آن ها بالا تر خواهد بود. همچنین موتور های ساید این قابلیت را دارند که با ولتاژ های ۲۴ و ۲۲۰ ولت عرضه شوند. می توان نوع ۲۴ ولت موتور ساید تیونی را مجهز به یو پی اس نمود. Ups(Uninterruptible power supply) که مبنع تغذیه بدون وقفه نام دارد، می تواند در هنگام قطعی برق و یا نوسانات و اختلال در شدت جریان برق، به عنوان منبع تغذیه جایگزین استفاده شود که عملکرد موتور کرکره با مشکل مواجه نشود.

موتور ساید تیونی با قدرت های مختلفی برای جا به جا کردن درب های کرکره ای اتوماتیک متفاوت به کار می روند: موتور ساید تیونی با قدرت ۳۰۰ کیلوگرم، موتور ساید تیونی با قدرت ۵۰۰ کیلوگرم، موتور ساید تیونی با قدرت ۳۰۰ کیلوگرم که مجهز به یو پی اس نیز هست و موتور ساید تیونی با قدرت ۵۰۰ کیلوگرم مجهز به یو پی اس.

 

موتور ساید کرکره اتوماتیک تیونی

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *