قیمت موتور کرکره برقی ساید فونیکس
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور کرکره ساید تسلا
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور ساید کرکره برقی فوجی

یکی از اجزاء مهم در ساخت و نصب کرکره برقی موتور کرکره برقی است. موتور های کرکره ساید معمولا برای فروشگاهها و پارکینگهای پرتردد و کارخانجات بکار می روند، البته همیشه کاربران مصرف کننده این محصول از فضای زیادی که توسط این موتور کرکره اشغال می شود، راضی نیستند اما به هر حال با توجه به قدرت بالای این موتور این نقص قابل چشم پوشی بنظر می رسد. شرکت فوجی الکتریک در حقیقت یک کمپانی ژاپنی می باشد که سال ۱۹۲۳ میلادی با همکاری دو شرکت زیمنس آلمان و فورکاوا الکتریک ژاپن تاسیس شده است. در ادامه مطلب به بررسی موتور کرکره ساید فوجی از لحاظ فنی خواهیم پرداخت و با این محصول بیش تر آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی موتور کرکره ساید فوجی

در ابتدا باید گفت که موتور کرکره ساید فوجی در دو نوع ۳۰۰ و ۶۰۰ کیلوگرمی به بازار عرضه شده و هر دو این موتورها از استاندارد حفاظتی IP44 بهره می برند. این استاندارد امکان کارکرد این موتور کرکره برقی را در شرایط سخت آب و هوایی بدون هیچ گونه اختلالی فراهم می کند. ناگفته نماند که ولتاژ کارکرد هر دو مدل ۳۰۰ و ۶۰۰ کیلوگرمی ۲۲۰ ولت می باشد ولی وجه تمایز این دو مدل نرخ تحمل بار و نرخ ارایه قدرت آنهاست. برای مدل ۳۰۰ کیلوگرمی نرخ تحمل بار و نرخ ارایه قدرت به ترتیب ۳۰۰ کیلوگرم و ۵۵۰ وات تخمین زده شده و برای مدل ۶۰۰ کیلوگرمی به ترتیب ۶۰۰ کیلوگرم و ۶۳۰ وات اندازه گرفته شده است. با خرید موتور کرکره ساید فوجی در واقع یک محصول با مشخصات فنی زیر در اختیار خواهید داشت:

  • موجود در دو مدل ۳۰۰ و ۶۰۰ کیلوگرمی
  • رنج فرکانسی ۴۳۳ مگاهرتز ( قابلیت مچ شدن با ریموت بتا )
  • قابلیت افزایش تعداد ریموت تا بیش از ۲۰ عدد
  • رسیور با قابلیت کنترل تک و چهار کانال
  • کلید کنترل چپ گرد و راست گرد
  • قابلیت نصب کلید دستی و با سیم
  • قدرت داخلی رسیور تا توان ۸۰۰ وات
  • مدار فرمان فلزی

موتور ساید کرکره برقی فوجی

موتورهای کرکره برقی ساید فوجی به عنوان یکی از اجزای حیاتی در سیستم‌های پرده و کرکره به دلیل کارایی بالا و اعتماد به‌نفس در بازار به شهرت دست یافته‌اند. در این مقاله، قیمت موتور ساید کرکره برقی فوجی و نکات مهم در خرید این موتورها را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های موتور ساید کرکره برقی فوجی

موتور ساید کرکره برقی فوجی با ویژگی‌های زیر شناخته می‌شود:

  • کارکرد بسیار اسموت و بی‌صدا
  • قابلیت کنترل از راه دور و اتصال به سیستم‌های هوشمند
  • قدرت بالا و عمر طولانی

قیمت موتور ساید کرکره برقی فوجی

قیمت موتور ساید کرکره برقی فوجی به عواملی مانند توان، کارایی، و ویژگی‌های اضافی آن بستگی دارد. معمولاً موتورهای با کیفیت بالا و امکانات هوشمندانه قیمت بیشتری دارند. اما با توجه به این که این موتورها از کنترل از راه دور استفاده می‌کنند، هزینه اضافی ممکن است با تسهیل در کنترل هوشمندانه و بهبود کارایی به دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی جبران شود.

نکات مهم در خرید موتور ساید کرکره برقی فوجی

پیش از خرید موتور ساید کرکره برقی فوجی، به نکات زیر توجه کنید:

  • توان موتور و سازگاری با ابعاد کرکره
  • تکنولوژی کنترل از راه دور
  • کیفیت ساخت و قابلیت اطمینان

سوالات و پاسخ‌ها

آیا موتور ساید کرکره برقی فوجی قابل تعمیر است؟

بله، بسیاری از موتورهای ساید کرکره برقی فوجی قابل تعمیر هستند. اما توصیه می‌شود تعمیرات را به تعمیرکاران متخصص واگذار کرد تا از کیفیت تعمیرات اطمینان حاصل شود.

آیا موتور ساید کرکره برقی فوجی قابلیت کنترل هوشمند دارد؟

بله، موتورهای ساید کرکره برقی فوجی از قابلیت کنترل از راه دور و اتصال به سیستم‌های هوشمند برخوردارند. این امکانات به کاربران این امکان را می‌دهند که به صورت هوشمندانه تنظیمات را انجام دهند و حتی از راه دور کنترل کنند.

آیا موتور ساید کرکره برقی فوجی مناسب برای استفاده در فضاهای بزرگ است؟

بله، موتور ساید کرکره برقی فوجی معمولاً برای استفاده در فضاهای مختلف از جمله فضاهای بزرگ نیز مناسب است. این موتورها با توان بالا و عملکرد آرام، انتخاب عالی برای کنترل نور و حرارت در فضاهای متنوع می‌باشند.

نتیجه‌گیری

موتور ساید کرکره برقی فوجی با ویژگی‌های کاربردی و کارایی بالا، گزینه‌ی مناسبی برای سیستم‌های پرده و کرکره است. با توجه به نکات مهم در خرید و نگهداری، این موتورها می‌توانند بهبود قابل توجهی در کنترل نور و حرارت فضاها ایجاد کنند.

 

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *