جهت استفاده از درب های اتوماتیک چه دلایلی می تواند شما را ترغیب کند؟
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
نصب کرکره برقی و بررسی تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
نمایش همه

درب اتوماتیک سکشنال یا درب زیر سقفی چیست؟

درب زیر سقفی یا سکشنال به دلیل مکانیزم خاص جمع شو در زیر سقف و با توجه به محدودیت فضا و ارتفاع تا سقف انتخابی صحیح و مدرن برای درب های پارکینگی می باشد، چون می توان حتی تا چند سانتیمتر مانده به درب خورو را پارک کرد. به دلیل ساخت آنها از قسمت های جداگانه ای ساخته شده اند که به صورت عمودی باز می شوند و به عنوان درب های بخش شناخته می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع درب های اتوماتیک می توانید با شماره درج شده در صفحه اصلی سایت  تماس بگیرید. همچنین برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درب های اتوماتیک از درب اتوماتیک شیشه ای تا درب تاشو، درب مثلثی و … که با کلیک برروی هرکدام می توانید وارد صفحه مربوط به آن شوید.

ساختار درب اتوماتیک سکشنال یا زیر سقفی :

بیشتر درهای مقطع به صورت استاندارد دارای دو پوست هستند که پانل های آن با فوم عایق ۴۲ میلی متر تا ۶۷ میلی متر ضخامت دارند. این بخش ها به طور کلی از استیل گالوانیزه برای استحکام و ماندگاری ساخته می شوند. ساخت کارآمد و چشمگیر درب مقطعی باعث استحکام و پایداری در سایر دربها حتی در اندازه های بزرگتر نمی شود. در نتیجه با استفاده از درب مقطع می توان دهانه های گاراژ قابل توجهی بزرگتر را در آن جای داد.

ویژگی درب های سکشنال یا زیر سقفی :

درب اتوماتیک سکشنال یا درب های زیر سقفی مناسب برای پارکینگ هایی با تردد بالا می باشند. درب سکشنال توسط فنرهای بالانس بسیار قوی فشار اضافی را از سیستم کاسته و وزن اصلی پنلهای درب سکشنال را متعادل می کنند. در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون خوب و استاندارد(موتور کشنده)، می توان در ترددهای بالا از این نوع درب ها استفاده نمود و به علت استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده، استهلاک درب سکشنال در مقایسه با دیگر سیستمهای درب اتوماتیک بسیار کم است.

مزایای درب زیر سقفی یا درب سکشنال چیست ؟

  • عملکرد ضد سرقت به طوری که فضایی وجود ندارد تا سارق بتواند حتی با دیلم و یا هر چیز مشابهی آن را باز کند
  • قابلیت توانایی احداث ایجاد پنجره یا درب نفر رو در داخل پانل درب سکشنال
  • سرعت بالا نسبت به دیگر مدل های درب اتوماتیک
  • نیاز به فضای بسیار محدود مثلا نیاز به ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع دارد
  • زیبایی فوق العاده و انطباق با نمای ساختمان و محل مورد استفاده و بهره برداری شده
  • آزاد کردن و خلاص کردن درب سکشنال یا درب زیر سقفی فوق العاده راحت است و باز و بسته شدن آن در هنگام قطع برق به راحتی امکان پذیر است
  • به علت اصطکاک کم بین اجزا و قطعات و استفاده از یراق آلات و فولاد و ضد خش بودن پانل ها از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است
  • تنوع در طرح و رنگ پانل ها مطابق با سلیقه مصرف کننده
  • تعداد تردد نامحدود و زیاد حتی در مجتمع های مسکونی بزرگ
  • عایق صدا و نور

 

انواع درب سکشنال یا زیر سقفی :

درب زیر سقفی مسکونی : درب زیر سقفی یا سکشنال به دلیل مکانیزم خاص جمع شو در زیر سقف و با توجه به محدودیت فضا و ارتفاع تا سقف انتخابی صحیح و مدرن برای درب های پارکینگی می باشد چون می توان حتی تا چند سانتیمتر مانده به درب، خودرو را پارک کرد.

درب زیر سقفی صنعتی : انواع درب های صنعتی عبارتند از درب های سریع PVC که در ورودی لیفتراک رو استفاده می گردد و با سرعت زیاد باز و بسته می شوند حدود یک متر در ثانیه و درب های سکشنال با امکان افزودن درب نفررو، ضمن سرعت نسبی بالا و عایق حرارت بودن دارای امنیت بالایی نیز هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *