مزیت نصب درب برقی پارکینگ چیست؟
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نصب کرکره برقی برای تراس بالکن چه کاربردی دارد ؟
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نمایش همه

نصب درب اتوماتیک با رنگ کوره ای

درب اتوماتیک با رنگ کوره ای یا کرکره برقی اتوماتیک از ابزار هایی هستند که با وجود ساختار ساده اش توانسته جایگاهی ویژای را به خود اختصاص دهد اما پیشرفت تکنولوژی باعث طراحی و تولید دسته جدیدی از کرکره ها به نام درب برقی کرکره ای یا کرکره اتوماتیک گردید. درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود نیم قرن می باشد.

نصب درب اتوماتیک با رنگ کوره ای

حداقل ارتفاع برای نصب کرکره برقی پارکینگ چقدر باید باشد؟

موتور و رول کرکره تقریبا بین ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر میباشد یک درب استاندارد پارکینگ باید حداقل ۲۰۰ سانتیمتر ارتفاع داشته باشد.پس اگر کف تا سقف شما حدود ۲۴۰ سانتیمتر باشد با نصب کرکره برقی حدود ۴۰ سانتیمتر بالای آن را رول و موتور کرکره در بر خواهد گرفت و ۲۰۰ سانتیمتر مابقی بازشوی مفید و استاندارد در اختیار خواهید داشت.

کرکره مدرن پارکینگ

درب های کرکره ای مدرن

برخی افراد مشتاق آن هستند که اقدام به خرید برچسب هایی برای طرح دادن به نمای مغازه خود از جانب کرکره برقی کنند چرا که در این رابطه نیز استیکر ها و طرح های جالبی برای کرکره برقی مغازه تولید شده.کرکره برقی یک نوع درب برقی می باشد که با روشی مدرنیته و به صرفه برای محل کار و منزل شما مورد استقبال قرار می گیرد. کرکره های اتومات را در محیط های متنوعی می توانید استفاده کنید از جمله این مکان ها می توان به درب پارکینگ، درب انبار، پنجره و … اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *