نصب کرکره برقی در تهران – نصاب کرکره برقی در تهران
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
نصب درب ریلی پارکینگ – نصاب درب ریلی پارکینگ در تهران و کرج
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته دیجیتال در تهران – نصاب دوربین دیجیتال در تهران

نصب دوربین مداربسته دیجیتال در تهران را به مجموعه ایمن صنعت بسپارید. نصاب های دوربین مداربسته دیجیتال در مجموعه ما با داشتن سال ها تجربه و تخصص در خصوص راه‌اندازی و نصب دوربین مداربسته خدمات شایانی را ارائه می دهد. علاوه بر آن در خصوص نصب راه بند، نصب جک درب، نصب کرکره برقی، نصب درب شیشه ای سکوریت، نصب درب ریلی هم خدمات شایانی را به شما عزیزان ارائه می دهد. کافیست برروی لینک کلیک کنید یا با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

در ارتباط با انواع دوربین های مداربسته برای شما در مقالات قبلی به صورت مفصل گفته ایم که به صورت اختصار برای شما این دو دوربین را شرح می دهیم تا با چیستی این دو دوربین بیشتر آشنا شوید. دوربین های مدار بسته آنالوگ در واقع از یک روش سنتی برای ضبط کردن تصاویر استفاده می کنند و از دوربین های آنالوگ با تکنولوژی های قدیمی برای ذخیره‌سازی تصاویر استفاده می کنند. بعد از دوربین های آنالوگ و دوربین مداربسته HD، دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا IP با تکنولوژی ساخت متفاوت وارد بازار شدند که بستری کاملاً متفاوت از لحاظ تجهیزات و کابل مورد استفاده برای نصب و انتقال اطلاعات با نوع قدیمی آنالوگ داشتند.

دوربین مداربسته دیجیتال با استفاده از ای پی فعالیت می کند این دوربین ها به دوربین مداربسته ip نیز معروف می باشند اگر چه برخی افراد بر این تفکر هستند که دوربین مداربسته دیجیتال همان دوربین مداربسته wifi می باشد اما این گونه نمی باشد دقت داشته باشید یک دوربین دیجیتال یک دوربین مداربسته ip نیز می باشد اما  یک دوربین wifi نمی باشد به عبارت دیگر می توان گفت دوربین مداربسته وای فای یک نوع دوربین مداربسته دیجیتال می باشد.

نصب دوربین مداربسته دیجیتال در تهران

نصب دوربین مداربسته دیجیتال در تهران

دوربین مداربسته دیجیتال چیست؟

دوربین مداربسته دیجیتال hd نسل جدیدی از سیستم های مداربسته است. دوربین های دیجیتال مداربسته در ابتدای ورود به بازار مزایای کمی نسبت به دوربین های انالوگ داشتند. اما با گذشت زمان و پیشرفت علوم دیجیتال، این دوربین ها هر روز بیشتر رایج شدند. یکی از انواع دوربین های نظارت تصویری، دوربین مدار بسته دیجیتال است. این نوع دوربین به دوربین HD نیز معروفمی باشد و HD مخفف کلمه لاتین High definition می باشد. دوربین مداربسته دیجیتال با استفاده از ای پی فعالیت می کند.

کیفیت تصویر در دوربین مداربسته دیجیتال :

یک تصویر ارائه شده از یک دوربین مداربسته دیجیتال بسیار بهتر است از یک تصویر دوربین آنالوگ این برتری کیفیت در تصاویر را می توان در دوربین های رد پایین دیجیتال نیز در مقایسه با بهترین دوربین آنالوگ مشاهده کرد اگر چه قیمت دوربین مداربسته دیجیتال بالاتر می باشد اما قطعا تصویر آن و همچنین کارکردن با آن بسیار بهتر می باشد به عبارت دیگر شما با استفاده از تصاویری که از دوربین های دیجیتال میگیرد می توانید ادیت یا ویرایش های بیشتری را روی تصاویر انجام دهید.

قیمت دوربین مداربسته دیجیتال :

قیمت دوربین مدار بسته دیجیتال به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اگر قصد خرید یک دوربین مداربسته دیجیتال را دارید باید بدانید که این دوربین های دارای انواع مختلفی می باش که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلفی می باشد. یوتا الکترونیک یکی از مجریان نصب دوربین مداربسته دیجیتال می باشد که می تواند با هزینه بسیار مناسب و با سرعت بالا پکیج دوربین مداربسته دیجیتالی مناسب را برای شما پیاده‌سازی کنید.

کارت dvr چیست؟

کارت dvr یک کارت کامپیوتری است که در دو حالت داخلی (اینترنال) یا خارجی (اکسترنال) بر روی کامپیوتر نصب می گردد. کارت دی وی آر در واقع رابط بین دوربین های مداربسته آنالوگ با سیستم کامپیوتر است. مابقی وظایف را کامپیوتر انجام می دهد. اطلاعات نیز درون کامپیوتر ذخیره می شود.

نصب دوربین مداربسته دیجیتال در تهران :

نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه یا ip در سهیلیه و نصب دوربین تحت شبکه در تهران، نصب دوربین تحت شبکه در کرج و … می تواند یک امر گران‌قیمت باشد اما نگران نباشید مجموعه ایمن صنعت در نصب انواع دوربین های مداربسته توانایی و تخصص چندین ساله دارد. نصب دوربین مداربسته دیجیتال تا حدودی پیچیده تر از نصب دوربین های آنالوگ است با این حال یادگیری طریقه نصب آن زمان زیادی نمی خواهد.

جهت نصب دوربین مداربسته hd در تهران نیاز به اطلاعات مختصری در خصوص شبکه های کامپیوتری، پسیو کاری و کابل کشی شبکه، طرز کار با دریل برای سوراخ کردن دیوار و در صورت نیاز نصب داکت یا لوله فلکسی برای اجرای نصب به صورت استاندارد می باشید. شما می بایست با توجه به نیاز و کاربری خود تعداد و نوع دوربین مداربسته دیجیتال خود را انتخاب و اقدام به تهیه آنها کنید.

اجزای دوربین مداربسته دیجیتال یا hd جهت نصب :

  • دوربین مدار بسته دیجتال
  • دستگاه DVR دیجیتال
  • هارد دیسک
  • کابل کواکسیال با کیفیت
  • کابل برق مناسب و با کیفیت
  • کانکتور BNC
  • فیش نری و مادگی برق
  • منبع تغذیه مرکزی یا آداپتور به ازای هر دوربین
  • مانیتور نمایش تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707