کرکره برقی در البرز
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
دوربین مداربسته همراه با نصب در کرج
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
نمایش همه

دوربین مداربسته همراه با نصب در تهران

  • دوربین مداربسته آنالوگ در تهران : دوربین مدار بسته آنالوگ دوربینی است که تصاویر را به صورت آنالوگ فیلم برداری می‌کند و سیگنال آنالوگ را روی کابل کواکسیال منتقل می‌کند. دوربین مدار بسته آنالوگ باید به وسیله کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل شود. دستگاه DVR سیگنال‌های آنالوگ تصویر را دریافت کرده و آن‌ها را به سیگنال دیجیتال تبدیل و ذخیره می‌کند. دوربین مدار بسته آنالوگ انتخاب مناسبی برای نظارت بر اماکن با هزینه نسبتاً پایین‌تری نسبت به سیستم نظارتی دوربین مدار بسته دیجیتال است.
  • دوربین مدار بسته تحت شبکه در تهران : دوربین های مدار بسته تحت شبکه تصویر را به صورت دیجیتال فیلم برداری می‌کنند و سیگنال دیجیتال تصویر را روی کابل شبکه Twisted Pair ارسال می‌کنند. دوربین مدار بسته تحت شبکه کافی است که به شبکه کامپیوتری موجود در محل مورد نظر متصل شود و نیازی به اتصال مستقیم ندارد. دوربین مدار بسته تحت شبکه برای مدیریت و کنترل تصاویر باید به دستگاه NVR متصل شود. دستگاه NVR تصاویر ارسالی روی کابل شبکه را دریافت کرده و امکان مدیریت و ذخیره آن‌ها را فراهم می‌کند. دوربین مدار بسته تحت شبکه نیاز به کابل برق جداگانه ندارد و انرژی مورد نیازش را با استفاده از قابلیت PoE یا برق روی اترنت تأمین می‌کند. این مسأله باعث کاهش مقدار کابل مصرفی و هزینه کابل کشی می‌شود.

 

قیمت نصب دوربین مداربسته تهران

 

ایمن صنعت به شما توصیه می کند که در خصوص سفارش دوربین مداربسته به مواردی چون محل نصب دوربین، امکانات کابل کشی، استفاده در روز یا شب، اندازه تصویر، فاصله جسم از دوربین، تعداد دوربین ها و وضوح تصویر مورد نیازتان توجه کنید. مجموعه ایمن صنعت آماده خدمت رسانی در خصوص تولید، راه اندازی و نصب انواع دوربین مداربسته می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *