تعمیر کرکره برقی در کرج و کردان
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
کدام تیغه کرکره های برقی بهتر است؟
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نمایش همه

نمایندگی فروش کرکره برقی

نمایندگی فروش کرکره برقی وگارانتی کرکره های اتومات برقی بسته به شرکت تولیدی دارد که عدد نام برده شده در گارانتی با توجه به برند و یا شرکت وارد کننده می تواند متفاوت باشد که باید در حین خرید به آن توجه کنید. درصورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد کرکره باید به کارت گارانتی خود مراجعه کنید. شماره تلفن درج شده بر روی کارت امکان ارتباط شما با شرکت سازنده و یا شرکت وارد کننده را برقرار می کند.

نمایندگی فروش کرکره برقی

بهترین راه نصب صحیح درب های کرکره برقی

برای نصب صحیح درب کرکره اتومات این است که شما از طریق خدمات یک شرکت نصب کننده حرفه ای کمک بگیرید اگر تجربه کافی در نصب کرکره های برقی را دارید، می توانید کرکره جدید را خودتان نصب کنید. دفترچه راهنمای نصب برای کمک به شما طراحی شده اند، این دفترچه با دستورالعمل و مشاوره کمک می کند که درب ها را صحیح نصب کنید به گونه ای که دیافراگم رول شما تا حد امکان ایمن باشد.

فروش کرکره برقی در تهران و کرج

قیمت کرکره برقی

اگر سازنده ساختمان بخواهد از سیستم جک پارکینگی استفاده نماید، بجز خرید جک که قیمت کمی نداشته باید یک درب فلزی نیز خریداری کند که آن هم هزینه ی جدای خود را دارد . اما با استفاده از کرکره برقی هزینه شاید به اندازه خرید یک جک درب پارکینگ تمام گردد .قیمت کرکره برقی و اندازه گیری نصب کرکره برقی به صورت مساحت متر مربع محاسبه می شود یکی از علت های محبوبیت کرکره برقی رول شونده ، نصب آسان است که می توان با توجه به وزن تیغه کرکره برقی ، موتور مناسب را برای آن استفاده کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *