کرکره مدرن درب پارکینگ
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
انواع جک پارکینگی درب لولایی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
نمایش همه

کرکره برقی برای پارکینگ‌های ساختمان

استفاده از کرکره برقی برای پارکینگهای ساختمان هر روز در حال افزایش بوده و اما نکته مهم در استفاده از کرکره اتوماتیک برای پارکینگ این مورد است که موتوری برای پارکینگ استفاده شود تا پاسخگوی تردد ساختمان باشد. ساختمانی با تردد بالای ۴ واحد می خواهد از کرکره برقی برای طول عرض حتی زیر ۱۰ متر مربع استفاده کند می بایست از موتور کرکره برقی ساید استفاده نماید. در ترددهای بالاتر و عرض های بیشتر می بایست از موتور ساید پر قدرت و سیم پیچ مس استفاده نمود.

 

کرکره برقی برای پارکینگ‌های ساختمان

 

استفاده کرکره برقی از گذشته تاکنون

در گذشته در خیابان های شهر استفاده از کرکره های دستی مغازه ها رونق داشت ، کرکره دستی از آهن ساخته می‌شد به همین علت به مرور زمان ظاهر زیبای خود را در برابر وزش باد و باران از دست می داد و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشتند. پس ازگذشت سال ها خدمت حفاظ آکاردئونی جایگزین کرکره سنتی شد. اما به علت دشوار بودن مراحل ساخت و رنگ آمیزی حفاظ آکاردئونی این محصول دارای قیمت بالایی بود به همین ترتیب کرکره برقی جایگزین حفاظ آکاردئونی و کرکره سنتی شد.

ایمنی کرکره برقی

تمام امنیتی که کرکره دستی برای شما فراهم می کند کرکره برقی با چندین درجه بالاتر برای شما فراهم آورده است. با نصب کرکره اتومات در پنجره و درب خانه می توانید باز و بسته شدن آن را مدیریت نمایید و به همین دلیل استفاده از آن در فضاهای داخلی می تواند بسیار مهم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *